چگونه به کسی که عاشقش هستیم ابراز علاقه کنیم؟

14:49 - 1399/12/07
در این بخش می خواهیم بگوییم چطور می توانیم به کسی که علاقه داریم بگوییم دوستش داریم. برای دانستن این راه ها با ما همراه شوید تا بدانید به کسی که عاشق اش هستید چگونه باید ابراز علاقه کنید
چگونه-کسی-که-عاشقش-هستیم-ابراز-علاقه-کنیم؟-

در این بخش می خواهیم بگوییم چطور می توانیم به کسی که علاقه داریم بگوییم دوستش داریم. برای دانستن این راه ها با ما همراه شوید تا بدانید به کسی که عاشق اش هستید چگونه باید ابراز علاقه کنید

چگونه به کسی که عاشقش هستیم ابراز علاقه کنیم؟16

روش های ابراز عشق به معشوق

فرقی نمی کند ابراز دوست داشتن و علاقه چه مردها با زن ها، چه زن ها به مردها، چه زن ها با زن ها و چه مردها با مردها، ما پنج راه ارتباط انسانها را برایتان یاد آور می شویم که همه ی ما کم و بیش از اون ها استفاده می کنیم و در روابط مان سعی می کنیم تمام این کار ها را انجام دهیم، اما نکته این جاست که هر کس تنها یکی از این به اصطلاح زبان ها را ملکه ی وجودی خودش کرده و ما باید بفهمیم و بدانیم برای طرف مقابل مان کدام یک از آن ها مهمتر است و از آن استفاده کنیم اما این بدین معنا نیست که از بقیه ی آن ها استفاده نکنیم.

تنها کسی هم که می تواند به شما بگوید زبان عشقتان چی است خودتان هستید. وقتی فهمیدید آن را به بقیه هم بگویید تا در روابطتان پیشرفت کنید.

زبان ها برای ابراز علاقه به کسی که عاشق اش هستید

کلام تأیید آمیز

وقت گذاشتن

هدیه دادن

خدمت کردن

تماس فیزیکی

کلام تأیید آمیز برای ابراز علاقه به کسی که عاشق اش هستید

کلام تأیید آمیز فقط یک چیز است : این که کاری را که طرف مقابل انجام می دهد با کلامتان تأیید کنید و نشان دهید که این کار برای شما اهمیت زیادی دارد.

مثال : اگر همسرتان زباله را بیرون برد تنها بگویید، متشکر که این کار را انجام دادی. فقط همین. شما باید نشان دهید که کارهای طرف مقابل را می بینید و واسه آنها ها ارزش قائل می شوید.

وقت گذاشتن برای ابراز علاقه به کسی که عاشق اش هستید

وقت گذاشتن در کنار هم بودن نیست، ما ممکن است ساعت ها در کنار هم بنشینیم و به یه برنامه ی تلویزیونی نگاه کنیم اما برای هم وقت نگذاریم و یا حتی کیلومتر ها از هم دور باشیم و با یه تلفن برای هم وقت بگذاریم. وقت گذاشتن کار سختی است اما اگر عادت کنید که حضور طرف مقابل را درک کنید، این کار برای شما مثل آب خوردن آسان می شود.

هدیه دادن برای ابراز علاقه به کسی که عاشق اش هستید

یک اصل اساسی است و آن هم این است که کسی که هدیه می دهد، هدیه هم می خواهد و این یعنی اینکه آنهایی که زبان عشق شان هدیه دادن است بسیار هم هدیه می دهند. هدیه نباید یک کالای گران قیمتی باشد، هدیه می تواند یک شاخه گل، یک یادگاری و حتی یک دست نوشته باشد.

خدمت کردن برای ابراز علاقه به کسی که عاشق اش هستید

در مورد داستانی برایتان بگوییم که راجع به زنی است که به شوهرش بسیار می رسید و انواع غذا ها را درست می کرد و وقتی شوهر غذا نمی خورد زن عصبانی می شد و با او قهر می کرد. همه فکر می کردن عشق زن در غذاست اما اشتباه می کردند، زن خدمت می کرد و انتظار داشت خدمتش مورد تأیید قرار بگیرد و صد البته که در مقابل خدمتی که می کرد انتظار خدمت از طرف مقابل را داشت.

تماس فیزیکی برای ابراز علاقه به کسی که عاشق اش هستید

“تماس فیزیکی شامل برخورد شانه هاست یا در آغوش گرفتن و فشردن دست” اما تماس فیزیکی با رابطه فرق دارد. آدمهایی که خودشان را به دیگران می چسبانند و دوست دارند که دیگران را لمس کنند دارای این زبان سخت و جالب هستند.