چگونه بفهمیم همسرمان دوستمان دارد یا نه؟

13:40 - 1399/12/07
شخصیت هر مردی با مرد ديگر هیچوقت قابل مقایسه نیست تیپ شخصیت های مختلفی وجود در که هر مردی با متفاوت است مردهای سنتی که نمی تواند به صراحت ابراز علاقه کند علت بر این نیست که به همسرشان علاقمند نیستند. چنانچه شما هم این ابهام برایتان بوجود آمده که همسرتان عاشقانه شما را دوست ندارد با نشانه های دوست داشتن واقعی همسر اشنا شوید.
چگونه-بفهمیم-همسرمان-دوستمان-

نشانه های دوست داشتن همسر

سبک برقراری ارتباط

وقتی فردی با شما صحبت می کند حتماً می دانید که به چه چیز اشاره می کند. خیلی راحت میتوانید بین صحبت های غیر مهم و صحبت های مهم تفاوت قائل شوید. بنابراین، چنانچه متوجه شدید که وی نسبت به سایرین با شما به صورت متفاوت تری صحبت می کند، مطمئن باشید که مواظب شماست و دوستتان دارد!

چگونه بفهمیم همسرمان دوستمان دارد یا نه؟4

نشانه دوست داشتن واقعی همسر

تفریح و بیرون رفتن با همسر

از علامت های مرد عاشق پیشه این است که علاقمند است اوقاتش را با همسرش بگذراند و وی را دایماً به بیرون و تفریح ببرد.

تعریف از محسنات همسر

جالب است بدانید مردها از کسی تعریف نمی کنند مگر این که به وی علاقمند باشند یا بخواهند قلب او را بدست آورند. چنانچه همسر شما هم همیشه از محسنات شما تعریف می کند در عشق او تردید نکنید.

سر به سر گذاشتن

او اجازه دارد تا با شما شوخی کند. دلش می خواهد با شما شوخی کند و سر به سرتان بگذارد. مردان از این طریق بطور غیر مستقیم به همسرشان می گوید که به او علاقه دارد.

کمک کردن های همسر

وی در کارهای منزل به شما کمک می کند. می خواهد کارهای شما را سبک تر کند و حتی هنگامی که حالتان خوب نیست بیش از سهم خود در کارهای منزل کمک می کند. به فرزندانتان هم همین را اموزش می دهد. او درک می کند که بزرگ کردن بچه ها تنها وظیفه شما نیست، وظیفه او هم هست. به عبارت دیگر، او یک عضو فعال در شاد نگه داشتن محیط خانه برای خانواده اش است.

چگونه بفهمیم همسرمان دوستمان دارد یا نه؟11

نشانه دوست داشتن در مردان

تماس های همسر

هنگامی که برای یک هدف کاری ناگزیر است به سفر برود، هرروز به شما زنگ می زند و می گوید که دلتنگتان است. مردی که از زندگی اش راضی باشد هنگامی که دور از خانه باشد واقعاً دلش برای همسرش تنگ می شود. او می خواهد که با شما باشد و برای بازگشتن به خانه بی قرار است. هنگامی که زنگ می زند حرف های زیبایی به شما می زند که تک تک آن ها از صمیم قلبش هستند. او همیشه ۱۰۰٪ به شما وفادار است و شما این را می دانید.

همسرتان شما را غافلگیر می کند

مردها به آسانی میتوانند همسرشان را غافلگیر کنند ولی رایج ترین و البته دوست داشتنی ترین شیوه غافل گیری خرید هدیه است به خصوص اگر این هدیه مناسبت خاصی هم نداشته باشد ولی همین قدر که نشان می‌دهند دوست دارند بی بهانه شما را شاد کنند، نشان عشق و علاقه آن ها به شما و به زندگی با شماست.

این ویژگی در خیلی از آقایان وجود دارد؛ گاهی با خریدن یک شاخه گل و گاهی با خریدن شی که گمان می کنند همسرشان به آن نیاز دارد و گاهی هم با خریدن چیزی که شما را به یاد او می اندازد. بهرحال وی سعی دارد به شما بگوید که دوست تان دارد.

می تواند احساساتش را به شکلی پرشور و شدید ابراز کند. از وی توقع نداشته باشید که هرچیزی را آشکارا بیان کند. به ندرت سفره دلش را برای کسی باز می کند.

تمایل دارد در روابطش وفادار باشد زیرا امنیت برایش مهم است از جدایی متنفر است و اصلاً نمی تواند آنرا تحمل کند. باید تلاش کنید نسبت به او بی تفاوت نباشید یا رفتار سردی با وی نداشته باشید. دوست داشتن او خیلی آسان است زیرا از خود ملایمت، حساسیت، خلاقیت، زیرکی و شجاعت نشان می دهد تا خشنودی شما را جلب کند.

چگونه بفهمیم همسرمان دوستمان دارد یا نه؟14

دوست داشتن همسر

مدام به فکر آینده است

اگر در خصوص مسایل پیش روی آینده با شما صحبت می کند و با هیجان هر چه تمام در صدد برنامه ریزی دقیق برای آینده هنگامی که در سفر است با شما تماس میگیرد شما را در جریان برنامه های خویش قرار می دهد وسعی می کند هماهنگ با شما به طرف براورده‌کردن آرزوها و تصمیمات آینده گام بر می دارد مطمئن باشید که بخاطر علاقه به شما این ویژگی ها را در خود تقویت می کند و از همین حالا به فکر آینده ای روشن باشه می باشد.

همسرتان با انرژی وارد منزل میشود

از علامت های حمایت و علاقه داشتن برخی از مردها، این است که زمانی که از محل کار به خانه برمی گردند تلاش می کنند خستگی های محل کارشان را با خود به منزل نیاورند زیرا نمی خواهند محل آسایش و آرامش خودشان را با درگیری های محل کاری شان خراب کنند.

شاید به نظر شما بیاید که بهتر است در مورد مشکلات و جزئیات کار همسرتان آگاهی داشته باشید ولی همیشه این چنین نیست و گاهی پیش می آید که بعضی از مردان ترجیح میدهند شما را درگیر حواشی و دل مشغولی های کارشان نکنند و حتی برخی از آن ها برای این که کوچک ترین ناراحتی و نگرانی ای برای شما پیش نیاید نه تنها در خصوص کار با شما صحبت نمی کنند بلکه با روی گشوده و حتی با خرید گل نزد شما می آیند بنابراین در این باره بهتر است خیلی وسواس به خرج ندهید زیرا این هم یکی از علامت های خوبی است که میتوانید به آن توجه کنید و البته از آن لذت ببرید.

او در جهان عقیده ها به سر می برد و معمولاً از احساساتی شدن وحشت دارد. او اغلب احساساتش را بعنوان نوعی ضعف و چیزی که اسباب شرمندگی است تلقی می کند. مرد وفاداری است و از آنجا که در ابراز احساساتش ناشی و بدقلق است معمولاً آنچه که می گوید از ته دل است حتی چنانچه یک بار هم در زندگی به شما گفته باشد که دوست تان دارد.

همینطور او معتاد به واقعیت است و دروغگویی را دوست ندارد و شما میتوانید بیشتر مواقع حرف او را باور کنید. وی یک یار و معاشر جالب است و می داند که چطور میتواند یک دوست خوب باشد. قادر به از خودگذشتگی است و همیشه نگران حال دیگران به خصوص افراد خانواده اش است. شنونده ای فوق العاده و مشاوری دقیق و منصف است.

چگونه بفهمیم همسرمان دوستمان دارد یا نه؟18

نشانه های عشق مردان به زنان

بوسه ها

هنگامی که از سر کار به منزل می آید با بوسیدن همسر به وی سلام می کند. این بوسه از آن بوسه های تند و سرسری روی گونه نیست. بوسه ای همراه با در اغوش گرفتن و از روی لب هاست. از آن نوع بوسه هایی که سبب می شود بفهمید که بی تردید از این که در خانه دوباره کنار شماست بسیار خوشحال است.

نظرخواهی وی از شما را جدّی بگیرید

مردها هنگامی که پرسش های این چنینی مثل چه هدیه ای برای مادرم و مادرت بخریم یا ایا این لباس به تیپ من می آید یا نه؟ از همسر خود می پرسند این را نشان می دهد که هورمون های عشقشان لبریز و ترشح نموده است.