تیم پپ گواردیولا مدعی قهرمانی در اروپا نیست

11:13 - 1399/12/07
پپ گواردیولا معتقد است که با وجود بایرن مونیخ تیمش شانسی برای قهرانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ندارد.
تیم پپ گواردیولا مدعی قهرمانی در اروپا نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی با توجه به پیروزی شب گذشته مقابل مونشن‌گلادباخ در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا علاوه بر پیمودن بخش زیادی از راه صعود، نوزدهمین برد پیاپی خود در همه رقابت‌ها را هم کسب کرد. همین عملکرد فوق‌العاده سیتی باعث شده که از آن‌ها به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ یاد شود اما پپ گواردیولا نظر دیگری دارد.

پپ گواردیولا بعد از پیروزی دو گله تیمش برابر مونشن‌گلادباخ گفت: " به طور کلی ما بازی را کنترل کردیم اما به اندازه کافی مخصوصاً در جلوی زمین فرصت طلب نبودیم. در این مسابقات ما باید به این لحاظ با پیشرفت روبرو شویم.

تیم پپ گواردیولا مدعی قهرمانی در اروپا نیست16

هنگامی که به بایرن مونیخ نگاه می کنم می‌توانم متوجه شوم که ما مدعی اصلی قهرمانی نیستیم. در حال حاضر فقط به بازی سه روز آینده برابر وستهام فکر می کنم. البته اگر هواداران معتقد هستند که ما مدعی قهرمانی هستیم باید آن را قبول کنیم اما توجه داشته باشیم که سیتی در تاریخ خود تنها یک بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده است."

گواردیولا در ادامه پیرامون کسب 19 پیروزی پیاپی توسط منچسترسیتی گفت: "ما پول زیادی برای خرید بسیاری از بازیکنان خارق‌العاده داریم. درست است، بدون داشتن چنین بازیکنانی نمی توانیم این کار را انجام دهیم. این تیم گروه فوق العاده ای را تشکیل داده اند و از رابطه ای باورنکردنی با یکدیگر برخوردار هستند. آنها در هر مسابقه تنها به پیروزی فکر می‌کنند.

تیم پپ گواردیولا مدعی قهرمانی در اروپا نیست7

اکنون باید از این شب لذت ببریم و بعد به بازی با وستهام فکر کنیم. مردم اکنون درباره بازی برگشت صحبت می کنند اما این مسابقه سه هفته دیگر انجام می‌شود؛ بنابراین هدف بعدی وستهام است و این همان چیزی است که من نگران آن هستم."

منبع ورزش 3