رکورد منفی در قرن 21 در انتظار بارسلونا

09:59 - 1399/12/07
بارسا باید برابر الچه دروازه اش را بسته نگاه دارد تا با یک رکورد منفی برابری نکند.
رکورد منفی در قرن 21 در انتظار بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا روزهای چندان خوبی را پشت سر نمی گذارد. پس از شکست خانگی برابر پی اس جی در لیگ قهرمانان و تساوی حانگی برابر کادیز، آبی اناری ها امشب در نوکمپ میزبان الچه در یک بازی معوقه خواهند بود.

یکی از مشکلات این فصل بارسا به خط دفاعی بر می گردد؛ جایی که به خصوص اشتباهات فردی بارها باعث شده تا این تیم ضربه بخورد و رونالد کومان سرمربی بارسا نیز از این قضیه بسیار گلایه مند است. برای مثال در بازی اخیر برابر کادیز، کلمنت لنگله دقیقه 89 بازی پنالتی بچه گانه ای داد تا برتری 1-0 بارسا از دست برود.

رکورد منفی در قرن 21 در انتظار بارسلونا4

بارسلونا امشب برابر الچه می تواند با یکی از رکوردهای منفی خود در قرن 21 برابری کند. بارسا در شش بازی متوالی خانگی خود در لالیگا نتوانسته کلین شیت کند. آخرین بار 10 دسامبر 2020 در برتری 1-0 بر لوانته بود که بارسا گلی دریافت نکرد. سپس تیم هایی چون رئال سوسیداد، والنسیا، ایبار، بیلبائو، آلاوس و کادیز به شکل متوالی در شش هفته توانسته اند دروازه بارسا را در نوکمپ باز کنند.

رکورد منفی در قرن 21 در انتظار بارسلونا5

حاصل کار بارسا از این شش بازی، چهار برد و دو تساوی برابر کادیز و والنسیا بوده است. بارسا اگر امشب از الچه گل بخورد، با رکورد منفی فصل 01-2000 خود برابری خواهد کرد. در آن فصل بارسا بین هفته 26 تا 38 در هفت بازی متوالی خانگی نتوانست دروازه اش را بسته نگاه دارد.

بدترین رکورد به فصل 42-1941 بر می گردد که در 9 بازی متوالی خانگی، دروازه بارسا باز شد.

منبع ورزش 3