برد شیرین برنتفورد در شب درخشش سامان قدوس

09:54 - 1399/12/07
برنتفورد بعد از سه شکست متوالی، امشب با درخشش مهاجم ایرانی خود به پیروزی دست یافت.
برد شیرین برنتفورد در شب درخشش سامان قدوس

به گزارش ورزش سه؛ تیم برنتفورد در چارچوب هفته سی‌ و دوم چمپیونشیپ انگیس شفیلد ونزدی بود. این تیم که طی سه هفته اخیر سه باخت را متحمل شده بود در بازی امشب موفق شد نوار ناکامی های خود را پاره کرده و به یک پیروزی بی دردسر دست یابد.

یاران قدوس که پس از ۲۱ مسابقه شکست‌ناپذیری متوالی در چمپیونشیپ انگلیس و کسب ۹ مساوی و ۱۲ پیروزی نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده بودند، در سه هفته اخیر برابر رقبای خود شکست خورده بودند و برای از دست ندادن رتبه دومی شان نیاز مبرمی به پیروزی در مقابل شفیلد داشتند.

برد شیرین برنتفورد در شب درخشش سامان قدوس1

برنتفورد در حالی بازی امشب خود را با پیروی سه بر صفر به پایان رساند که ستاره شماره یک بازی، سامان قدوس بود. مهاجم ایرانی برنتفورد در این دیدار یک گل زد و یک پاس گل داد تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. او با درخشش در این دیدار، نمره 8.6 را دریافت کرده و به عنوان بهترین بازیکن میدان نیز انتخاب شد.

بریان امبومه در دقیقه 24 گل اول را برای برنتفورد به ثمر رساند تا یاران قدوس برنده راهی رختکن شوند. در نیمه دوم این نوبت قدوس بود که برای تیمش گلزنی کند؛ مهاجم ایرانی برنتفورد در دقیقه 74 با یک ضربه دقیق از سمت راست محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه کار را دو بر صفر کند. این پایان کار نبود و برنتفورد گل سوم خود را نیز در دقیقه 83 روی پاس سامان به ثمر رساند. این گل را بچ سورنسن روی ارسال قدوس، با ضربه سر به ثمر رساند.

برد شیرین برنتفورد در شب درخشش سامان قدوس7

برنتفورد با کسب این برد 60 امتیازی شده و ضمن پایان دادن به سه هفته ناکامی، توانست رتبه دومی خود را در رقابت با واتفورد حفظ کند؛ این دو تیم هم امتیاز هستند اما یاران قدوس با تفاضل گل 25+ در شرایط بهتری نسبت به حریف، رتبه دوم را مال خود کرده اند. در صدر جدول چمپیونشیپ انگلیس نیز تیم نوریچ با 67 امتیاز حضور دارد.

منبع ورزش 3