ستاره سابق رئال و پیشبینی بازی این تیم برابر آتالانتا

20:15 - 1399/12/06
خامس رودریگز ستاره سابق رئال و حال حاضر اورتون از جمله کسانی است که معتقد است رئال با وجود غایبان زیادی که دارد تیمی از پیش باخته برابر آتالانتا نیست.
ستاره سابق رئال و پیشبینی بازی این تیم برابر آتالانتا

به گزار ش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین آتالانتا به مصاف این تیم شگفتی ساز ایتالیایی خواهد رفت. آبی و مشکی های شهر برگامو در برابر تاریخ رئال مادرید چیزی برای عرضه ندارند ولی در دو سال گذشته ثابت کرده اند که برابر تیم های بزرگ دست و پا بسته نیستند و قادر به خلق شگفتی اند.

آتالانتا فصل گذشته تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز صعود کرد ولی پشت سد پی اس جی ماند و امسال در یک هشتم نهایی، پرافتخارترین تیم اروپا یعنی رئال را پیش رو دارد.

ستاره سابق رئال و پیشبینی بازی این تیم برابر آتالانتا4

رئال برای بازی امشب 9 بازیکن خود را در اختیار ندارد و خیلی ها معتقدند آتالانتای هجومی، شانس بالاتری برای کسب پیروزی دارد اما خامس رودریگز مخالف این عقیده است.

ستاره کلمبیایی که دوران زاپاتا و لوئیس موریل دو هموطنش برای آتالانتا بازی می کنند، در توئیچ و هنگام بازی آنلاین وارزون، در مورد بازی امشب گفت:« رئال غایبان زیادی دارد ولی در لیگ قهرمانان به تیمی دیگر تبدیل می شود. مهم نیست چند غایب دارد، رئال در لیگ قهرمانان همیشه تیمی بزرگ و باشکوه است و نباید تحت هیچ شرایطی دست کم گرفته شود. اگر آتالانتا به پیروزی خود اطمینان دارد، سخت در اشتباه است.

موریل و زاپاتا در اوج هستند و قطعا بازی بسیار دشواری برای دو تیم خواهد شد و البته جذاب برای دوست داران فوتبال. ببینیم بازی چطور پیش خواهد رفت.»

ستاره سابق رئال و پیشبینی بازی این تیم برابر آتالانتا5

منبع ورزش 3