امباپه در صدر با ارزش ترین بازیکن دنیا

20:03 - 1399/12/06
طبق مطالعه ای که توسط KPMG صورت گرفته است، کیلیان امباپه، مهاجم PSG، به رغم کاهش قیمت به دلیل بحران های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، همچنان از بیشترین ارزش در مارکت بازیکنان برخوردار است.
امباپه در صدر با ارزش ترین بازیکن دنیا

به گزارش "ورزش سه"، بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، قیمت بازیکنان بسیاری را در دنیای فوتبال کاهش داده است. با این وجود طبق گزارشی که روز گذشته در KPMG، موسسه مالی و حسابرسی که بررسی و مقایسه عملکرد باشگاه ها و بازیکنان فوتبال را بر عهده دارد، منتشر شد، کیلیان امباپه همچنان با ارزش ترین و گران قیمت ترین بازیکن فوتبال اروپا است.

مهاجم جوان PSG در حال حاضر 185 میلیون یورو قیمت دارد، 40 میلیون یورو کمتر از سال گذشته!

امباپه در صدر با ارزش ترین بازیکن دنیا19

این واقعیت که قرارداد امباپه در تابستان سال 2022 به پایان می رسد و همچنین بحران اقصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، باعث شده تا ستاره جوان فرانسوی برای باشگاه های بزرگ اروپایی قیمت قابل پرداخت تری پیدا کند.

امباپه در حال حاضر پیشتاز رده بندی با ارزش ترین بازیکنان است و پس از او هری کین با ارزش 125 میلیون یورو، رحیم استرلینگ با ارزش 125 میلیون یورو و جیدون سانچو با ارزش 118 میلیون یورو قرار دارند.

در این رده بندی پس از امباپه سه بازیکن فرانسوی دیگری که بالاترین ارزش در مارکت بازیکنان را دارند عبارتند از: آنتوان گریزمان در رده بیست و ششم با ارزش 78.9 میلیون یورو، آنتونی مارسیال در رده سی و دوم با ارزش 75.4 میلیون یورو و رافائل واران در رده چهل و سوم با ارزش 69.4 میلیون یورو.

منبع ورزش 3