سوپرگل مهاجم فرانسوی ناجی آبی های لندن

10:47 - 1399/12/06
اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی چلسی به زیبایی در مادرید دروازه اتلتیکو و یان اوبلاک را باز کرد تا تیمش پیروز میدان لقب گیرد.
سوپرگل مهاجم فرانسوی ناجی آبی های لندن

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو با یک ضربه برگردان فوق العاده تک گل پیروزی بخش تیمش برابر اتلتیکومادرید را به ثمر رساند تا چلسی به یک برد ارزشمند دست یابد. حالا چلسی با این برتری از شانس قابل توجهی برای صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان برخوردار است.

در دقیقه 68 و در حالیکه بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، اولیویه ژیرو با یک ضربه برگردان فوق العاده و استثنایی دروازه یان اوبلاک را باز کرد. ابتدا این گل از سوی کمک داور آفساید اعلام شد، اما گروه حاضر در اتاق VAR متوجه شدند که پاس گل توسط هرموسو، مدافع اتلتیکومادرید داده شد، پس این گل را تایید کردند و چلسی از حریف خود پیش افتاد.

سوپرگل مهاجم فرانسوی ناجی آبی های لندن20

ستاره فرانسوی البته در گذشته نیز سابقه زدن گل هایی تماشایی را در کارنامه دارد. اولیویه ژیرو در سال 2017 و با یک ضربه عقربی دروازه کریستال پالاس را باز کرد. این ستاره فرانسوی در نهایت در آن سال جایزه پوشکاش را از آن خود کرده و زننده بهترین گل سال از سوی فیفا لقب گرفت.

اولیویه ژیرو در 16 دیدار که برای چلسی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته، 15 گل به ثمر رسانده و این آمار نشان می دهد ستاره باتجربه فرانسوی لیاقت حضور در بین 11 بازیکن ابتدایی در ترکیب تیمش را دارد.

البته اولیویه ژیرو همین فصل تبجر خود را در باز کردن دروازه تیم های اسپانیایی نشان داده بود. این بازیکن در مرحله گروهی نیز شبی تاریخی را در برابر سویا سپری کرده و در یک مسابقه موفق شد چهار بار دروازه این تیم را باز کند.

سوپرگل مهاجم فرانسوی ناجی آبی های لندن18

سوپرگل مهاجم فرانسوی ناجی آبی های لندن15

سوپرگل مهاجم فرانسوی ناجی آبی های لندن12

سوپرگل مهاجم فرانسوی ناجی آبی های لندن20

سوپرگل مهاجم فرانسوی ناجی آبی های لندن1

منبع ورزش 3