لاتزیو 1 - بایرن 4؛ بی رحمی های شاگردان فلیک تمامی ندارد!

10:40 - 1399/12/06
بایرن مونیخ با ارائه نمایشی درخشان در ایتالیا با چهار گل لاتزیو را مغلوب کرد.
لاتزیو 1 - بایرن 4؛ بی رحمی های شاگردان فلیک تمامی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هانسی فلیک که فصل گذشته با اقتدار موفق به فتح لیگ قهرمانان شدند، در اولین دیدار مرحله حذفی عملکردی فوق العاده در خانه لاتزیو ارائه داده و با برتری 0-4 صعود خود به دور بعد را تقریبا قطعی ساختند.

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه نهم به گل رسید. پاس به عقب ضعیف موساچیو باعث شد رابرت لواندوفسکی با یک توپربایی خوب و گذر از سد پپ رینا دروازه خالی را باز کرده و گل اول را به ثمر برساند.

لاتزیو 1 - بایرن 4؛ بی رحمی های شاگردان فلیک تمامی ندارد!11

لاتزیو 1 - بایرن 4؛ بی رحمی های شاگردان فلیک تمامی ندارد!2

در دقیقه 22 این لوییس آلبرتو بود که در موقعیتی تک به تک بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی لاتزیو داشت، اما ضربه زمینی او با مهار مانوئل نویر همراه شد.

اما دو دقیقه بعد بایرن مونیخ باز هم به گل رسید. پاس لئون گورتزگا در مرکز محوطه به جمال موسیالا رسید و این ستاره جوان با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه برتری بایرن مونیخ را دو برابر کرد.

لاتزیو 1 - بایرن 4؛ بی رحمی های شاگردان فلیک تمامی ندارد!14

لاتزیو 1 - بایرن 4؛ بی رحمی های شاگردان فلیک تمامی ندارد!5

در دقیقه 35 این جمال موسیالا بود که در مرکز محوطه برای رابرت لواندوفسکی موقعیت خوبی را فراهم کرد، اما ضربه ستاره لهستانی بایرن مونیخ با عکس العمل پپ رینا همراه شد.

اما در دقیقه 42 بایرن مونیخ باز هم به گل رسید. کینگزلی کومان با حرکت از سمت چپ با دروازه لاتزیو تک به تک شد و ضربه او توسط رینا مهار شد، اما در ریباند لروی سانه موفق به گلزنی شد تا در نهایت نیمه نخست با برتری درخشان و 0-3 بایرن تمام شود.

اما بایرن مونیخ نیمه دوم را نیز طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل چهارم هم دست یافت. ارسال لروی سانه از سمت چپ با اشتباه آچربی و گل به خودی او همراه شد و بایرن مونیخ 0-4 از لاتزیو پیش افتاد.

اما در دقیقه 50 خواکین کوره آ با حرکت درون محوطه و گذر از سد ژروم بواتنگ صاحب فرصت گلزنی شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول شد.

دقایقی بعد و روی حرکت لوییس آلبرتو بود که خواکین کوره آ در گوشه محوطه جریمه بایرن مونیخ موقعیت مناسبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه او توسط نویر مهار شد.

در دقیقه 67 داوید آلابا با یک ایستگاهی تماشایی دروازه لاتزیو را تهدید کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 80 و روی اشتباه اسکالنته بود که لواندوفسکی باز هم فرصت گلزنی داشت، اما ضربه او توسط پپ رینا همراه شد. در ادامه بایرن مونیخ جریان بازی را اداره کرد و موفق شد با همان نتیجه 1-4 لاتزیو را شکست دهد.

منبع ورزش 3