کرونای انگلیسی مانع لغو دیدار های جام حذفی در اهواز نشد!

10:07 - 1399/12/06
یکی از دیدارهای مرحله سوم جام حذفی روز پنج شنبه در استادیوم تختی اهواز بین دو تیم استقلال ملاثانی و بادران تهران برگزار می شود.
کرونای انگلیسی مانع لغو دیدار های جام حذفی در اهواز نشد!

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که شیوع ویروس کرونای انگلیسی در اهواز موجب لغو تمامی دیدارهای فوتبال و فوتسال استانی از سوی هیات فوتبال استان خوزستان شده است و تیم تراکتور هم برای سفر به مسجد سلیمان برای بازی با تیم نفت دچار تردید شده است. با این حال هنوز فدراسیون فوتبال تصمیمی برای لغو دیدارهای لیگ یک و لیگ برتر در استان خوزستان نگرفته است و تیم بادران برای بازی با استقلال ملاثانی راهی شهر اهواز خواهد شد.

دیدار نفت مسجد سلیمان – تراکتور از هفته نخست دور برگشت و 11 اسفند در مسجد سلیمان برگزار می شود. لغو دیدارها باید با نظر وزارت بهداشت صورت گیرد و از آنجایی که هنوز وزارت بهداشت اطلاعیه ای مبنی به لغو دیدارهای فوتبال در استان خوزستان صادر نکرده است سازمان لیگ برنامه بازی ها در استان خوزستان را پیگیری می کند. این در حالی است که روز گذشته هیات فوتبال استان خوزستان در اطلاعیه ای به بهانه شیوع ویروس کروونای انگلیسی در استان خوزستان تمامی دیدارهای استانی فوتبال و فوتسال را لغو کرده است.

منبع ورزش 3