ستاره برزیلی ال کلاسیکوی برگشت را از دست داد

21:55 - 1399/12/05
روند بهبودی ساق پای چپ ستاره برزیلی بارسا اصلا خوب پیش نمی رود.
ستاره برزیلی ال کلاسیکوی برگشت را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه پیش، بازی بارسا و ایبار به دقیقه 90 رسیده بود که فیلیپه کوتینیو نزدیک محوطه جریمه حریف روی زمین نشست و دیگر نتوانست به کار ادامه دهد.

بازی برای دقایقی ادامه پیدا کرد تا اینکه توپ به اوت رفت و تیم پزشکی برای مداوای کوتینیو وارد میدان شد. ستاره برزیلی که بدون برخورد به بازیکنی دچار مصدومیت شده بود، به کمک پزشکان زمین را ترک گفت در حالی که آشکارا درد می کشید.

ستاره برزیلی ال کلاسیکوی برگشت را از دست داد0

دو روز بعد از بازی، تیم پزشکی بارسلونا بیانیه ای صادر کرد با این مضمون که نتیجه بررسی ها روی ناحیه مصدوم کوتینیو مثبت نبوده است. مصدومیت ستاره برزیلی از ناحیه مینیسک خارجی ساق پای چپ بود و چاره جز جراحی وجود نداشت.

جراحی کوتینیو چند روز بعد با موفقیت توسط دکتر کاگوت در بارسلونا به انجام رسید و سپس تیم پزشکی باشگاه کاتالان اعلام کرد کوتینیو نزدیک به سه ماه نمی تواند در میادین حاضر باشد.

ستاره برزیلی ال کلاسیکوی برگشت را از دست داد13

طبق ادعای موندودپورتیوو نتیجه جدیدترین تست ها نشان می دهد که ساق پای کوتینیو هنوز ورم دارد و شرایط خوبی را تجربه نمی کند. او دو هفته پیش گفته بود که روند بهبودی خوب پیش نمی رود و اکنون مشخص شده است که باید مدت زمان بیشتری را به دور از میادین باشد.

کوتینیو خوشبین بود بتواند به ال کلاسیکوی برگشت که اواخر فروردین ماه بود برسد اما او باید تا اردیبهشت ماه صبر کند. غیبت کوتینیو بیش از همه به سود پدری گونزالس 18 ساله شد که توانست با حضور متوالی در ترکیب ثابت، ارزش هایش را ثابت کند.

منبع ورزش 3