نظر اسطوره باشگاه لیورپول نسبت به باخت های اخیر تیمش

21:32 - 1399/12/05
اسطوره لیورپول معتقد است نباید هر هفته مصدومیت و دوری طولانی مدت ویرژیل فن دایک را توجیهی برای شکست های باشگاه دانست.
نظر اسطوره باشگاه لیورپول نسبت به باخت های اخیر تیمش

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار از سال 1992، لیورپول در دربی مرسی ساید مقابل اورتون در آنفیلد شکست خورد. شکست‌های متوالی لیورپول در این فصل برای هواداران باورنکردنی است.

6 بازی بدون برد در آنفیلد از جمله 4 باخت که از سال 1923 بی سابقه بوده است، حسابی هواداران این تیم را شوکه کرده است.

نظر اسطوره باشگاه لیورپول نسبت به باخت های اخیر تیمش0

جیمی کاراگر مدافع سابق لیورپول با ناراحتی از روند قرمزها در سال جاری میلادی گفت:« من در مورد بازی دربی نسبت به لیورپول بسیار انتقاد کردم و به نظر می رسید بخشی از هواداران را ناراحت کرده ام. من سه سال است که لیورپول را تحت بهترین شرایط با کلوپ تجزیه و تحلیل کرده ام و آنقدر تعریف کردم که خیلی ها می گویند من نسبت به لیورپول تعصب کور دارم. پس از قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی چمپیونزلیگ و جام جهانی باشگاه ها؛ هیچ حرف منفی برای گفتن وجود نداشت. اما اکنون وجود دارد.»

نظر اسطوره باشگاه لیورپول نسبت به باخت های اخیر تیمش15

کاراگر در ادامه گفت:« هواداران لیورپول را ناراحت کرده ام؟ نمی خواهم عذرخواهی کنم. عملکرد تیم تا به اینجا بسیار عجیب است. ما لیورپول را دوست داریم، اما این به آن معنا نیست که بازیکنان و کادر فنی از انتقاد مبرا هستند. مصدومیت هایی که این تیم دارد، بهانه ای برای ارائه بازی های ضعیف نیست. توجیه شکست ها و ربط دادن شان به مصدومیت طولانی مدت ویرژیل فن دایک، اصلا پذیرفتنی نیست و نباید هر هفته به آن اشاره کرد. لیورپول باید راهی برای بازگشت به مسیر پیروزی پیدا کند.»

لازم به ذکر است که لیورپول در بازی بعدی خود در لیگ برتر به دیدار شفیلدیونایتد و در ادامه چلسی می رود.

منبع ورزش 3