حیرت انگیز؛ داور یار دوازدهم شد!

21:12 - 1399/12/05
اسکار ماسیاس داور مکزیکی به دلیل جایگیری ناخواسته و اشتباه، مانع از باز شدن دروازه تیم تولوکا شد.
حیرت انگیز؛ داور یار دوازدهم شد!

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفتم رقابت های لیگ برتر مکزیک در دور پایانی، چند شب پیش با برگزاری دیدارهایی برگزار شد که مسابقه تیم های کروز آزول و تولوکا به دلیل اتفاقی عجیب، مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفت.

حیرت انگیز؛ داور یار دوازدهم شد!6

تیم کروز آزول که با 12 امتیاز در رده سوم قرار داشت و تولوکا نیز با 13 امتیاز دوم بود، در استادیوم آزتکا به مصاف هم رفتند. کروز آزول که میزبان این دیدار بود، ظرف 27 دقیقه دو بار دروازه تیم میهمان را باز کردند و با نتیجه 2 بر صفر پیش افتادند.

حیرت انگیز؛ داور یار دوازدهم شد!1

در دقیقه 37 این دیدار و روی یک ضد حمله، کروز آزول صاحب یک فرصت خوب شد. لوئیز رومو در مصاف تک به تک با سنگربان تولوکا قرار گرفت و پس از اینکه او را دریبل زد با دروازه خالی مواجه شد ولی در میان شگفتی، او ضربه اش را به تیر دروازه کوبید.

در برگشت، توپ به جاناتان رودریگز دیگر مهاجم کروز آزول رسید و او نیز که دروازه خالی را جلوی خود می دید، ضربه اش را به سمت دروازه زد ولی در میان شگفتی همگان، توپ به پای اسکار ماسیاس داور مسابقه برخورد کرد و به بیرون رفت.

حیرت انگیز؛ داور یار دوازدهم شد!18

در حالیکه جاناتان رودریگز و سایر بازیکنان کروز آزول از اینکه داور دیدار مانع از رسیدن آنها به گل سوم شده بود در بهت و تعجب فرو رفته بودند، اسکار ماسیاس که به دلیل جایگیری بد موقعش یک گل حتمی را از تیم کروز آزول گرفته بود، مطابق قوانین داوری بازی را با دراپ بال آغاز کرد.

حیرت انگیز؛ داور یار دوازدهم شد!19

الیته این داور بسیار خوش شانس بود که تیم کروز آزول در ادامه به برتری رسید. تولیکا در دقایق پایانی نیمه نخست 2 گل به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشید اما در دقیقه 63 گیلرمو فرناندز گل سوم و برتری کروز آزول را به ثمر رساند تا این تیم با پیروزی در این دیدار 15 امتیازی شده و به رده دوم صعود کند و به در فاصله یک امتیازی از کلاب آمریکا صدرنشین قرار بگیرند.

منبع ورزش 3