برد شیرین یوونتوس در شب درخشش ستاره همیشگی!

10:50 - 1399/12/05
یوونتوس در دیداری خانگی با نتیجه 3-0 کروتونه را شکست داد.
برد شیرین یوونتوس در شب درخشش ستاره همیشگی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آندره‌ا پیرلو در دیدار امشب کار سختی مقابل حریف کوچک‌شان نداشتند و در نهایت با درخشش کریس رونالدو، به یک پیروزی پرگل رسیدند.

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 7، آرکادیوش رِچا با یک ضربه والی دروازه جی‌جی بوفون را باز کند اما توپ از کنار دروازه یووه به بیرون رفت.

در ادامه یوونتوسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و بر بازی مسلط شدند. در دقیقه 20، روی پاس دانیلو، این آرون رمزی بود که می‌توانست یووه را پیش بیندازد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه کروتونه پیدا نکرد.

برتری یووه ادامه پیدا کرد و در دقیقه 29، روی ارسال فدریکو کیه‌زا، رونالدو صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. شاگردان پیرلو به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 38، همه چیز برای باز شدن دروازه کروتونه فراهم بود اما ضربه سر رمزی روی ارسال دیدنی کیه‌زا، به تیر دروازه برخورد کرد.

برد شیرین یوونتوس در شب درخشش ستاره همیشگی!20

اما سرانجام در دقیقه 39، یوونتوس به گل رسید. این بار ارسال عالی الکس ساندرو به پشت مدافعان کروتونه، در مقابل دروازه به رونالدو رسید و او هم با یک ضربه سر حساب شده، کار را تمام کرد.

تیم میهمان خیلی زود می توانست کار را به تساوی بکشد اما رچا در موقعیتی شبیه به موقعیت گل رونالدو، توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

در دقایق پایانی این نیمه، باز هم این یوونتوسی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همان یک گل به پایان خواهد رسید، اختلاف را به دو گل افزایش دادند. ابتدا رونالدو با یک ضربه محکم از پشت محوطه جریمه، الکس کورداتز را مجبور به واکنش کرد. توپ برگشتی در سمت راست محوطه جریمه به رمزی رسید و ارسال او را رونالدو با حضور به موقع و ضربه سر، تبدیل به گل کرد این نیمه با نتیجه 2-0 به پایان برسد.

برد شیرین یوونتوس در شب درخشش ستاره همیشگی!1

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه یوونتوسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در دقیقه 65، این مسیاس بود که می توانست یکی از گل های خورده کروتونه را جبران کند اما واکنش خوب بوفون، دروازه یووه را بسته نگه داشت.

در مقابل در دقیقه 66، یوونتوس به گل سوم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ضربه سر ماتیس دلیخت بعد از برخورد به مدافع حریف مقابل وستون مک‌کنی قرار گرفت و او هم با یک ضربه محکم، کار را تمام کرد.

برد شیرین یوونتوس در شب درخشش ستاره همیشگی!14

برتری یوونتوسی ها بعد از این گل هم ادامه پید کرد و در دقیقه 75، بعد از اینکه ضربه رونالدو بلوکه شد، رمزی می توانست ضربه بعدی را تبدیل به گل کند اما کورداتز ضربه او را هم دفع کرد.

در دقایق پایانی هم تیم میزبان بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان سه گل به سود یوونتوس به پایان رسید.

منبع ورزش 3