رونمایی از اولین بمب نقل و انتقالاتی تراکتور

20:35 - 1399/12/04
باشگاه تراکتور نخستین خرید بزرگ نیم‌فصل را با جذب مهاجم گلزن ماشین‌سازی انجام داد.
رونمایی از اولین بمب نقل و انتقالاتی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که در تلاش برای جبران نتایج نیم‌فصل اول است و دو شب قبل نیز رسول خطیبی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرد، دقایقی قبل خرید نخستین خرید زمستانی خود را با جذب یکی از چهره‌های پُر سر و صدای نقل و انتقالاتی انجام داد.

پیمان بابایی که قبل از شروع لیگ بیستم شایعاتی مبنی بر بازگشتش به تراکتور مطرح شده، اما به دلیل عدم توافق در آن مقطع تصمیم گرفت فصل را با ماشین‌سازی آغاز کند، امروز و پس از مذاکره با مدیران تراکتور و توافق با این تیم، قراردادش را به‌صورت رسمی امضاء کرد و در کنار رحیمی، معاون این باشگاه و به همراه پیراهن تراکتور عکس یادگاری گرفت تا به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه شود.

این مهاجم بلند قامت که پس از درخشش در نیم‌فصل اول شایعاتی مبنی بر شروع دوباره بحث انتقالش به تراکتور مطرح شده و همچنین گفته می‌شد پیشنهاداتی از پرسپولیس و استقلال هم دارد، در نهایت تصمیم گرفت به جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان اضافه شود و به تیم همشهری برود.

رونمایی از اولین بمب نقل و انتقالاتی تراکتور10

تبلیغات

رونمایی از اولین بمب نقل و انتقالاتی تراکتور16

رونمایی از اولین بمب نقل و انتقالاتی تراکتور19

خودرو هیوندای آزرا گرنجور رو از دیوار با بهترین قیمت بخر!

رونمایی از اولین بمب نقل و انتقالاتی تراکتور15

بابایی که فوتبال خود را در جوانان تراکتور آغاز کرده و در لیگ چهاردهم نیز نخستین بار در لیگ برتر با پیراهن این تیم به میدان رفت، طی سالیان اخیر در تیم‌های گسترش فولاد، ماشین‌سازی و سومقایت آذربایجان عضویت داشت که پس از حدود ۶ سال دوباره به تراکتور بازگشت.

او در دور برگشت فصل ۱۹-۲۰۱۸ به‌عنوان بازیکن قرضی از ماشین‌سازی راهی سومقایت آذربایجان شد و در سه مسابقه لیگ برتر این کشور سه گل به ثمر رساند، اما سال گذشته نمایش بهتری ارائه کرد و در ۱۹ مسابقه هفت گل زد تا با این عملکرد بهترین گلزن فصل نیمه‌تمام لیگ آذربایجان شود.

بابایی در نیم‌فصل اول لیگ بیستم ۱۰ حضور ثابت در ترکیب ماشین‌سازی داشت و در سه مسابقه هم به‌عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت و حاصل عملکرد او ۶ گل و یک پاس گل بود که بهترین نمایش او در هفته دهم با هت‌تریک مقابل سپاهان بود.

منبع ورزش 3