کار فوق دشوار هالند برای رسیدن به رکورد رونالدو

12:28 - 1399/12/04
کریستیانو رونالدو در طول دوران فوتبال خود تاکنون 763 گل به ثمر رسانده. ارلینگ هالند برای شکستن رکورد رونالدو باید در 16 سال آینده، هر فصل حداقل 42 گل به ثمر برساند!
کار فوق دشوار هالند برای رسیدن به رکورد رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، همچنان در فوتبال اروپا و در بالاترین سطح مشغول درخشش است. ستاره 20 ساله زنبورها آنقدر به گلزنی عادت کرده که به نظر می رسد حتی اگر بخواهد هم نمی تواند گل نزند!

پس از گلزنی برابر سویا در چمپیونزلیگ، هالند یکی از زیباترین گل های این فصل را با ضربه قیچی برابر شالکه به ثمر رساند و با دبل کردن در آن بازی پایه گذار پیروزی 4-0 دورتموند شد.

کار فوق دشوار هالند برای رسیدن به رکورد رونالدو9

بچه غول هرگز انکار نکرده که به کریس رونالدو به عنوان الگوی خود نگاه می کند و معتقد است که اگر از رفتار حرفه ای CR7 سرمشق بگیرد، می تواند موفقیت های او را در فوتبال تکرار کند.

هالند حتی رژیم غذایی خود را از روی رژیم غذایی ستاره یوونتوس کپی برداری کرده و امیدوار است این کار به او کمک کند تا مانند رونالدو در سال های پیش رو روی فرم باشد و آمادگی خود را حفظ کند.

رسیدن به رکورد رونالدو اما حتی برای مهاجمی جوان و با استعدادی استثنایی مثل هالند هم آسان نخواهد بود. با توجه به رکورد 763 گل فعلی رونالدو، ارلینگ هالند در 16 سال آینده باید هر فصل 42 گل بزند تا بتواند به این رکورد برسد.

و تازه با صرف نظر از این موضوع که رونالدو تازه 36 ساله و با توجه به فرم خوب بدنی و آمادگی که دارد می تواند به راحتی تا 40 سالگی به گلزنی در بالاترین سطح فوتبال جهان ادامه دهد.

کار فوق دشوار هالند برای رسیدن به رکورد رونالدو0

هالند در این فصل در 17 بازی 17 گل برای دورتموند به ثمر رسانده، هر چند هنوز در جدول گلزنان به لواندوفسکی با 26 گل نرسیده است.

مهاجم جوان دورتموند از زمان پیوستن به این تیم در ژانویه سال 2020 در 43 بازی در تمام رقابت ها 43 گل برای زنبورها به ثمر رسانده است. هالند از سال 2015 تاکنون در 154 مسابقه باشگاهی حضور داشته و در کل 122 گل به ثمر رسانده است.

منبع ورزش 3