رسیدن لوکاکو به رکورد 71 ساله نراتزوری

11:02 - 1399/12/04
روملو لوکاکو، ستاره اینتر، به همراه لائوتارو مارتینز در نرآتزوری زوجی افسانه ای را تشکیل داده اند تا به یاری اینتر در نبرد بر سر قهرمانی در سری آ بیایند و در این بین ستاره بلژیکی پس از گلزنی در دربی به رکوردی تاریخی دست یافته است.
رسیدن لوکاکو به رکورد 71 ساله نراتزوری

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو با گلزنی در پیروزی 3-0 اینتر برابر میلان در دربی دلامادونینا، تبدیل به نخستین بازیکن این تیم شد که پس از 71 سال در چهار دربی پیاپی برای نرآتزوری گلزنی می کند.

لوکاکو پس از دبل لائوتارو مارتینز، گل سوم اینتر را به تور دروازه میلان خورد و یک پیروزی پرگل را در سن سیرو برای شاگردان آنتونیو کونته تضمین کرد.

رسیدن لوکاکو به رکورد 71 ساله نراتزوری16

این برد فاصله اینتر در صدر جدول را با میلان به چهار امتیاز افزایش داد و امیدهای نراتزوری را براری قهرمانی در سری آ پس از 11 سال، پررنگ تر کرد.

گل لوکاکو در بازی دیروز نه تنها به اینتر کمک کرد تا کنترل بازی را در دست بگیرد، بلکه نام او را در کتاب تاریخ این باشگاه نیز به ثبت رساند.

مهاجم سابق اورتون و یونایتد نخستین بازیکنی شد که پس از بنیتو لورنزی در سال 1950، در چهار دربی پیاپی برای اینتر گلزنی می کند.

آخرین بازیکن هر دو تیم که موفق به این کار شده البته رومئو بونتی، مهاجم سابق میلان، در سالهای 1972 و 1973 است. سه مسابقه از این چهار دربی در این فصل برگزار شده.

رسیدن لوکاکو به رکورد 71 ساله نراتزوری20

لوکاکو در تابستان سال 2019 از منچستریونایتد به اینتر پیوست و از آن زمان تاکنون در پیراهن نراتزوری درخشش چشمگیری داشته است.

ستاره تاریخ ساز اینتر در 81 بازی خود برای این تیم 57 گل به ثمر رسانده و هفته گذشته نیز با گلزنی برابر لاتزیو به سیصدمین گل دوران فوتبال خود رسید. گلزنی برابر میلان همچنین لوکاکو را با 17 گل در 22 بازی این فصل، به صدر جدول گلزنان سری آ رساند.

منبع ورزش 3