برد شیرین منچستریونایتد در شب گلزنی ستاره پرتقالی

10:58 - 1399/12/04
تیم منچستریونایتد در دیدار نه چندان دشوار توانست از سد نیوکاسل عبور کند و خود را به صدر جدول نزدیکتر کند.
برد شیرین منچستریونایتد در شب گلزنی ستاره پرتقالی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله‌گنار سولسشر در دیدار امشب کار چندان دشواری مقابل نیوکاسل نداشتند و با گل های مارکوس راشفورد، دنیل جیمز و برونو فرناندز (پنالتی)، توانستند به سه امتیاز این دیدار خانگی برسند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد اما این نیوکاسل بود که در دقیقه 5 می توانست به گل اول بازی برسد ولی واکنش خوب داوید دخیا روی ضربه والی جوئلینتون، دروازه شیاطین سرخ را نجات داد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نمی شد تا اینکه در دقیقه 30، منچستریونایتد به گل رسید. حرکت خوب راشفورد از سمت چپ و نفوذ او به داخل محوطه جریمه نیوکاسل، با یک ضربه دقیق همراه شد و توپ از زاویه بسته وارد دروازه کارل دارلو شد.

برد شیرین منچستریونایتد در شب گلزنی ستاره پرتقالی8

تیم میهمان خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و در دقیقه 36 به گل تساوی رسید. روی یک ارسال به محوطه جریمه منچستریونایتد بود که توپ با دفع ناقص مدافعان یونایتد مقابل آلان سنت ماکسیمین قرار گرفت و او هم با یک شوت محکم، توپ را به طاق دروازه کوبید.

در دقایق پایانی نیمه اول این منچستریونایتد بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم منچستریونایتد شروع بهتری داشت و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت روی دروازه یونایتد ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

در ادامه یونایتدها پیش کشیدند و در دقیقه 57 به گل رسیدند. روی یک حرکت از سمت چپ بود که پاس در عرض برونو فرناندز مقابل دروازه به دنیل جیمز رسید و او هم با یک شوت محکم، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 67، شوت رایان فریزر، می توانست به گل تساوی نیوکاسل تبدیل شود اما دخیا با یک واکنش به موقع، توپ را مهار کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 74، منچستریونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای ویلاک روی راشفورد در محوطه جریمه نیوکاسل باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. برونو فرناندز پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دارلو، دروازه را باز کرد.

برد شیرین منچستریونایتد در شب گلزنی ستاره پرتقالی6

بازیکنان نیوکاسل برای جبران گل های خورده پیش کشیدند اما در دقیقه 83، این منچستریونایتد بود که می توانست به گل چهارم برسد ولی ضربه سر هری مگوایر از کنار دروازه به بیرون رفت.

یونایتدها در دقایق پایانی به خوبی بازی را کنترل کردند و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-1 به پایان رسید.

منبع ورزش 3