ظهور زوج مخوف در ایتالیا!

23:14 - 1399/12/03
اینتر با زوج لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو از شانس زیادی برای فتح سری آ برخوردار است.
ظهور زوج مخوف در ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز با ارائه نمایشی فوق العاده و با تکیه بر درخشش دو ستاره خط حمله خود با سه گل میلان را در دربی دلامدونینا شکست داد تا با اقتدار در صدر جدول سری آ قرار گیرد. نراتزوری حالا چهار امتیاز از رقیب همشهری خود در جدول بیشتر داشته و مهم ترین بخت فتح اسکودتو بعد از 9 سال قدرت نمایی یوونتوس لقب گرفت.

گل اول اینتر در دقیقه پنج و روی ارسال لوکاکو و ضربه سر دقیق لائوتارو به ثمر رسید. در ادامه لائوتارو و لوکاکو هر کدام یک بار دیگر موفق به گلزنی شدند تا این پیروزی شیرین برای اینتر رقم بخورد. اینتر در 23 بازی ابتدایی این فصل خود 57 گل در لیگ به ثمر رسانده است. آنها فقط در فصول 50/1949 و 51/1950 عملکردی بهتر از این فصل به ثبت رسانده بودند.

جالب اینجاست حالا روملو لوکاکو با 17 گل و بالاتر از کریستیانو رونالدو در صدر جدول گلزنان سری آ قرار دارد و لائوتارو نیز با 13 گل از بخت های فتح این جایزه محسوب می شود. لوکاکو از زمان انتقال به اینتر در تمامی دربی ها چه در لیگ و چه کوپا ایتالیا موفق به گلزنی شده و امروز نیز این روند ادامه یافت. قبل از روملو لوکاکو، آخرین بازیکن اینتر که در چهار دربی متوالی میلان در سری A گلزنی کرد بنیتو لورنزی نام داشت که در سال 1950 موفق به انجام این کار شده بود.

ظهور زوج مخوف در ایتالیا!17

ظهور زوج مخوف در ایتالیا!19

ظهور زوج مخوف در ایتالیا!2

ظهور زوج مخوف در ایتالیا!6

ظهور زوج مخوف در ایتالیا!8

منبع ورزش 3