رکورد تاریخی در انتظار ستاره بلژیکی اینتر

22:45 - 1399/12/03
روملو لوکاکو امروز می تواند به یک رکورد تاریخی در دربی دلامدونینا دست پیدا کند.
کورد تاریخی در انتظار ستاره بلژیکی اینتر

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد روملو لوکاکو در این سال و نیم حضور در ترکیب اینتر بقدری درخشان بوده که دیگر کمتر هواداری یاد و خاطره مائورو ایکاردی را در ذهن دارد. ستاره گلزن و بلژیکی در هر چهار دربی خود برابر میلان در همه رقابت ها موفق به گلزنی برابر این تیم شده که البته یکی از دربی ها مربوط به یک ماه قبل و رقابت های کوپا دل ری بود.

رکورد تاریخی در انتظار ستاره بلژیکی اینتر 6

اما اگر روملو لوکاکو در دیدار امروز دروازه روسونری را باز کند، به اویلن بازیکن تاریخ دربی دلامدونینا در دوران فوتبال سه امتیازی تبدیل می شود که در چهار مسابقه متوالی موفق به گشودن دروازه حریف شده است. آخرین نفر رومئو بنتی در لباس آث میلان و در سال 1973 موفق به انجام این کار شده بود و البته در آن مقطع پیروزی ها هنوز دو امتیاز داشتند. آمایلدو در ترکیب میلان در سال 1966 و جوزپه مه آتزا در لباس اینتر در سال 1943 نیز به چنین هدفی دست یافته بودند.

روملو لوکاکو در حال حاضر با 16 گل در کنار کریستیانو رونالدو در صدر جدول گلزنان سری آ قرار داشته و به دنبال پیشی گرفتن از ستاره پرتغالی است. همچنین روملو لوکاکو در دربی ماه قبل درگیری شدیدی با زلااتان، ستاره سوئدی روسونری داشته و به همین دلیل او از انگیزه های بالایی برای اثبات ارزش های خود برابر میلان برخوردار است.

منبع ورزش 3