درگیری عجیب کلوپ و دستیار کارلو آنجلوتی

22:29 - 1399/12/03
یورگن کلوپ در جریان بازی با اورتون با مربی این تیم درگیری شدیدی پیدا کرد.
درگیری عجیب کلوپ و دستیار کارلو آنجلوتی

به گزارش "ورزش سه"، گل نیمه اول ریچارلیسون و ضربه پنالتی منجر به گل سیگوردسون در نیمه دوم، اورتون را به نخستین پیروزی در دربی مرسی ساید پس از 10 سال رساند. این نخستین پیروزی اورتون در آنفیلد از سال 1999 به بعد بود که چهارمین شکست پیاپی خانگی لیورپول را نیز رقم زد.

دیلی میل گزارش داده که در نیمه دوم و در صحنه ای که لیورپولی ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، یورگن کلوپ و دانکن فرگوسن، کمک مربی و مهاجم سابق اورتون، نیز در کنار خط با یکدیگر درگیر شده اند.

درگیری عجیب کلوپ و دستیار کارلو آنجلوتی17

گفته می شود که دانکن فرگوسن وقتی ادعای پنالتی لیورپول رد شد، لبخند بزرگی روی صورت داشت که این موضوع باعث عصبانیت کلوپ شد و سرمربی آلمانی رو به او فریاد زد: "چرا می خندی؟" کمک اسکاتلندی آنچلوتی پاسخ داده: "ما هم حق داریم حرف بزنیم یا فقط تو می تونی حرف بزنی یورگن؟"

در نهایت اما این فرگوسن بود که در پایان بازی همچنان خنده بر لب داشت. اورتون توانست 3 امتیاز شیرین از آنفیلد کسب کند و رکورد شکست ناپذیری رقیب همشهری در دربی ها را نیز به پایان رساند.

دانکن فرگوسن پس از این پیروزی در رختکن شادی و سرور بازیکنان اورتون را رهبری کرد و در تمام عکس ها و فیلم های منتشر شده از جشن اورتون در رختکن، لبخندی بزرگ روی صورت دارد و مشغول به پایکوبی است.

درگیری عجیب کلوپ و دستیار کارلو آنجلوتی14

اورتون با برد شب گذشته برابر لیورپول اکنون به رکورد هشت برد پیاپی در مسابقات خارج از خانه خود در لیگ برتر رسیده است.

منبع ورزش 3