پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس

22:51 - 1399/12/03
فاطمه گودرزی در تازه ترین پست اینستاگرامی خود عکسی دیدنی از مرجانه گلچین و پسرش را برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت و تولد وی را تبریک گفت که شما هم میتوانید در ادامه مطلب این پست منتشر شده توسط وی را مشاهده کنید.
پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس

تولد هردو عزیز اویس ومرجانه عزیزم رو تبریک میگم وآرزوی شادی وسلامتی براتون دارم متاسفانه فعلا نمیتونیم حضورا در شادیهای هم باشیم اما میتونیم برای همدیگه آرزوهای قشنگ کنیم دوستان خوبم شما رو بخدایی میسپارم که میدونم بهترینهارو براتون رقم میزنه شاد باشید #تولد@marjanegolchin@oveiskhalilzadeh#فاطمه_گودرزی#fatemeh_goudarzi

بیوگرافی و زندگینامه خانم فاطمه گودرزی

  • نام:فاطمه
  • نام خانوادگی:گودرزی
  • تاریخ تولد:1342/4/19
  • محل تولد:تهران
  • همسر:عبدالرضا گنجی

---------------------------

فاطمه گودرزی در 19 تیر ماه 1342 در تهران متولد شد ولی اصالتی بروجردی دارد. او همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس8

فاطمه گودرزی و همسرش عبدالرضا گنجی

فاطمه گودرزی دارایدارای مدرک دیپلم اقتصاد میباشد و پسر ش پویان گنجی نیز بازیگر است.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس19

عکس فاطمه گودرزی در کنار پسر و دخترش

فاطمه گودرزی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس5

فاطمه گودرزی و لیندا کیانی و محسن تنابنده در جام جهانی برزیل 2014

فاطمه گودرزی از سال 1361 دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری گذارند. نخستین بازی او در تلویزیون در سال 1367 در سریال گالش های مادربزرگ بود و اولین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم به خاطر همه چیز در سال 1369 تجربه کرد.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس5

فاطمه گودرزی و نیکو خردمند در فیلم غزال

او تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال (غزال) و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (1377) و نقش مکمل زن (1370) در جشنواره فیلم فجر شده است.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس11

فاطمه گودرزی و اسماعیل سلطانیان در فیلم غزال

خلاصه:معصومه که نویسنده است قصد دارد با استفاده از خاطرات مادر خود قصه ای در مورد زمان جوانی مادر بنویسد. غزال مادر معصومه در مورد اتفاقاتی که در زمان کشف حجاب برای او رخ داده برای دخترش می گوید.

فیلم شناسی و کارنامه هنری فاطمه گودرزی

کارهای سینمایی خانم گودرزی

  1. مهاجران (1369)
  2. به خاطر همه چیز (1369)
  3. خانه خلوت (1370)
  4. افسانه مه پلنگ (1370)
  5. جنگ نفتکش ها (1372)
  6. می خواهم زنده بمانم (1373)
  7. بهشت پنهان (1373)
  8. آرزوی بزرگ (1373)
  9. غزال (1374)
  10. حریف دل (1375)
  11. تابلویی برای عشق (1376)
  12. جنگجوی پیروز (1377)
  13. تلفن (1378)
  14. همسر دلخواه من (1379)
  15. فوتبالیست ها (1379)
  16. آب (1380)
  17. ازدواج صورتی (1383)
  18. ازدواج به سبک ایرانی (1383)
  19. نیما یوشیج (1385)
  20. دست های خالی (1385)
  21. پایان راه (1385)
  22. شب حوراء (1386)
  23. گنجشکک اشی مشی (1392)
  24. آنچه مردان دربارهٔ زنان نمی دانند (1392)

مجموعه تلویزیونی

  1. فاصله ها (1389)
  2. پس از سال ها (1388)
  3. ترانه مادری (1387)
  4. شیخ بهایی(1387)
  5. دردسر والدین (1380)
  6. فردا دیر است (1376-1377)
  7. آپارتمان (1372)
  8. رعنا (1367-1369)
  9. گالش های مادربزرگ (1367)
  10. آئینه (سری سوم) (1366)

رفتن از تلویزیون و ورود به شبکه نمایش خانگی

قهوه تلخ

مهران مدیری بعد از ساخت مرد دو هزار چهره تصمیم گرفت سریالی با عنوان قهوه تلخ را برای صدا و سیما بسازد اما با مخالفت از سوی مسئولان روبرو شد و از این رو سریال را برای نمایش در سینمای خانگی ساخت و توزیع کرد. قهوه تلخ سرانجام در سال 89 منتشر شد و به یکی از موفق ترین و محبوب ترین سریال های خانگی تبدیل شد، این سریال داستان زندگی مردی به نام نیما زند کریمی، استاد تاریخ را روایت میکند که با نوشیدن یک قهوه به زمان گذشته می رود و با ماجراهای جالبی روبرو میشود. سیامک انصاری، هادی کاظمی، الیکا عبدالرزاقی و جواد عزتی از بازیگران این سریال پر بازیگر هستند.

راه رسم شوهرداری به شیوه فاطمه گودرزی

هرکسی شیوه خاص خودش را در زندگی مشترک دارد و بی تردید با تکیه بر این شیوه، می تواند حس آرامش و امنیت را به خودش، همسرش و البته فرزندان شان منتقل کند. همسرم عبدالرضا گنجی به نوعی همکارم است ایشان در عرصه کارگردانی فعالیت می کنند و همین موضوع باعث می شود حرف های مشترک زیادی برای گفتن داشته باشیم و شغل یکدیگر را درک کنیم. منتهی شیوه ای که من و همسرم، در زندگی در پیش گرفتیم و تا به امروز، به دوام زندگی ما هم کمک زیادی کرده، این است که به یکدیگر اجازه نفس کشیدن بدون یکدیگر را می دهیم بله درست خواندید نفش کشیدن.

متاسفانه خیلی از زوج ها تصور می کنند دوست داشتن شان را صرفا باید با کنار هم بودن به یکدیگر نشان بدهند، در حالی که گاهی، زیادی در کنار هم بودن ها باعث تکراری شدن می شود و شرایطی را ایجاد می کند که زن و شوهر، هیچ حرف مشترکی را با هم نداشته باشند… بخشی از حرف غیرمشترک به واسطه خاطره هایی غیرمشترک ایجاد می شود، به همین خاطر، گاهی زن و شوهرها، باید این اجازه را به هم بدهند که بدون یکدیگر به سفر بروند و با دوستان شان معاشرت کنند. به نظر من، این دوری های کوتاه مدت، آنها را به یکدیگر نزدیک تر می کند و باعث می شود، برای هم کلی حرف و خاطره نگفته داشته باشند. حداقل این فرمول در مورد زندگی من جواب داده است.

خدارو شکر، من دوبار لذت شیرین مادرشدن را چشیدم و یک دختر و پسر به اسم «پویان» و «آوا» دارم.

اگر پای تعریف از خود نگذارید، باید بگویم آشپزی ام خوب است. معمولا از پس طبخ غذاهای مختلف بر می آیم زمانی که خانه باشم، همیشه خودم آشپزی می کنم، تا همسر و فرزندانم از نعمت خوردن غذاهای خانگی محروم نشوند.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس10

با هم رفیق هستیم

فاطمه گودرزی: ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با فرزندانم دارم اما اینکه تا چه حد در این مسیر موفق بوده‌ام را باید پویان و آوا بگویند. حس شخصی‌ام این است که دوست دارم با بچه‌هایم رفاقت داشته باشم و آنها هر چه را می‌توانند با من در میان بگذارند. ضمن اینکه به حریم شخصی یکدیگر هم احترام می‌گذاریم.

فاطمه گودرزی با دخترش آوا و پسرش پویان رابطه‌ای صمیمی و متفاوت دارد

آوا: فکر می‌کنم ارتباط ما دیگر از حالت مادر و دختری و مادر و پسری خارج شده و واقعا بیشتر شبیه دوستانی صمیمی هستیم. گاهی آنقدر صحبت‌های من و مادرم صمیمانه می‌شود و گپ می‌زنیم و با هم می‌خندیم که واقعا حس می‌کنم با یک دوست بسیار نزدیک در حال گفت‌وگو هستم.

پویان: به‌نظرم نخستین اصل بازیگری برقراری ارتباط با دیگران است و مادر ما هم یک بازیگر است و خیلی راحت می‌تواند با دیگران و افرادی با سنین مختلف ارتباط برقرار کند و این ارتباط خوب قطعا در وهله اول شامل حال ما شده است. مادرم از زمان تولد من تابه حال بازیگر است و ما هم چه از نظر ژنتیکی و چه از نظر کاری این توانایی را از مامان به ارث برده و یاد گرفته‌ایم.

فاطمه گودرزی: البته من دو سال بعد از تولد تو بازیگر شدم (می‌خندد) سر آوا هشت ماهه باردار بودم که در سریال «گالش‌های مادربزرگ» بازی کردم. پویان: پس تصحیح می‌کنم، از زمانی که خودم راشناختم مادرم بازیگر است می‌خندد .

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس17

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس11

سلفی فاطمه گودرزی با پسرش پویان گنجی

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس17

فیلمهای فاطمه گودرزی

نام فیلم (سال تولید) مهاجران (۱۳۶۹) به خاطر همه چیز (۱۳۶۹) خانه خلوت (۱۳۷۰) افسانه مه پلنگ (۱۳۷۰) جنگ نفت‌کش‌ها (۱۳۷۲) می‌خواهم زنده بمانم (۱۳۷۳) بهشت پنهان (۱۳۷۳)

آرزوی بزرگ (۱۳۷۳) غزال (۱۳۷۴) حریف دل (۱۳۷۵) تابلویی برای عشق (۱۳۷۶) جنگجوی پیروز (۱۳۷۷) تلفن (۱۳۷۸) همسر دلخواه من (۱۳۷۹) فوتبالیست‌ها (۱۳۷۹) آب (۱۳۸۰) ازدواج صورتی (۱۳۸۳) ازدواج به سبک ایرانی (۱۳۸۳) نیما یوشیج (۱۳۸۵) دست‌های خالی (۱۳۸۵) پایان راه (۱۳۸۵) ماه منیر (۱۳۸۷) شب حوراء (۱۳۸۶) گنجشکک اشی‌مشی (۱۳۹۲) آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند (۱۳۹۲) سایه (۱۳۹۴)

سریالهای فاطمه گودرزی

۱۳۹۵ سریال پرستاران۱۳۹۴–۱۳۹۵ دوردست‌ها ما فرشته نیستیم ۱۳۸۹ فاصله‌ها ۱۳۸۸ پس از سال‌ها ۱۳۸۷ ترانه مادری ۱۳۸۷ شیخ بهایی ۱۳۸۰ دردسر والدین ۱۳۷۷–۱۳۷۶ فردا دیر است ۱۳۷۲ آپارتمان ۱۳۶۹–۱۳۶۷ رعنا ۱۳۶۷ گالش‌های مادربزرگ ۱۳۶۶ آئینه (سری سوم)

مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس5

مهران مدیری و پسرش فرهاد

آغاز فعالیت هنری مهران مدیری

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس11

مهران مدیری و بازیگران ساعت خوش

ورود به دنیای بازیگری

مدیری در سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 وارد عرصه بازیگری شد و توانست به شهرت برسد، این مجموعه طنز در سال 1372 توسط داریوش کاردان ساخته شد و در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفت و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فریبا متخصص، ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی از دیگر بازیگران این سریال طنز بودند. مهران مدیری در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دیگه چه خبر بازی در سینما را با فیلمی از تهمینه میلانی تجربه کرد.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس14

مهران مدیری و مرحوم داوود اسدی در ساعت خوش

باغ گیلاس

مهران مدیری با بازی در سریال باغ گیلاس اولین نقش جدی اش را در تلویزیون بازی کرد و توانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، این سریال در سال 1372 ساخته و در سال 1373 از تلویزیون پخش شد و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد. داستان باغ گیلاس زندگی دو برادر به نام های محسن با بازی مهران مدیری و امیر با بازی عبدالرضا اکبری را روایت میکند که یک باغ به آن ها به ارث رسیده و بخاطر اختلاف سلیقه در چگونگی استفاده از آن مقابل یکدیگر قرار میگیرند. جمشید مشایخی، نیکو خردمند و دانیال حکیمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس17

هنرنمایی دانیال حکیمی و مهران مدیری در سریال باغ گیلاس

عکس های فاطمه گودرزی در نقش های متفاوت

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس7

فاطمه گودرزی و خسرو شکیبایی در فیلم ازدواج صورتی

وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد است و دوره 2 ساله تئاتر را در اداره بازیگری طی کرده است. همسرش عبدالرضا گنجی کارگردان سینما و تلویزیون است.

گودرزی از سال 1367 با مجموعه تلویزیونی گالش‌های مادر بزرگ کار هنری‌اش را آغاز کرد. در سال 69 با بازی در فیلم به خاطر همه چیز کاری از رجب محمدین سینما برای او آغاز شد. وی با بازی در فیلم می‌خواهم زنده بمانم ثابت کرد که تا قبل از این توانایی‌هایش را نادیده گرفته بودند. در سیزدهمین جشنواره فیلم فجر جایزه‌ای به وی تعلق نگرفت، اما در دوره بعد، جایزه‌اش را برای بازی در فیلم غزال گرفت.

گودرزی تا مدت‌ها بعد از می‌خواهم زنده بمانم، فرصت نمایش توانایی‌هایش را پیدا نکرد تا اینکه در مجموعه تلویزیونی دردسر والدین بار دیگر ثابت کرد که همچنان هنرمند چیره دستی است. یکی از پروژه‌های او فیلم سینمایی فوتبالیست‌ها با حضور علی پروین، حمید استیلی و افشین پیروانی بود، فیلمی که در سال 79 توسط علی‌اکبر ثقفی مقابل دوربین رفت.

از مجموعه‌های تلویزیونی او که در اذهان مانده است، ترانه مادری، دردسر والدین، آپارتمان و رعنا و در وادی سینما هم همسر دلخواه من، ازدواج صورتی، ازدواج به سبک ایرانی، غزال، جنگ نفتکش‌ها و تلفن می‌توان اشاره کرد.

فاطمه گودرزی از جمله بازیگرانی است که همیشه از حاشیه فاصله گرفته و کمتر گفت و گو می‌کند.

حضور در ورزشگاه کوریتیبافاطمه گودرزی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

فیلم سینمایی

نام فیلم (سال تولید)

مهاجران (۱۳۶۹)
به خاطر همه چیز (۱۳۶۹)
خانه خلوت (۱۳۷۰)
افسانه مه پلنگ (۱۳۷۰)
جنگ نفتکش‌ها (۱۳۷۲)
می‌خواهم زنده بمانم (۱۳۷۳)
بهشت پنهان (۱۳۷۳)

آرزوی بزرگ (۱۳۷۳)
غزال (۱۳۷۴)
حریف دل (۱۳۷۵)
تابلویی برای عشق (۱۳۷۶)
جنگجوی پیروز (۱۳۷۷)
تلفن (۱۳۷۸)
همسر دلخواه من (۱۳۷۹)

فوتبالیست‌ها (۱۳۷۹)
آب (۱۳۸۰)
ازدواج صورتی (۱۳۸۳)
ازدواج به سبک ایرانی (۱۳۸۳)
نیما یوشیج (۱۳۸۵)
دست‌های خالی (۱۳۸۵)
پایان راه (۱۳۸۵)

شب حوراء (۱۳۸۶)
گنجشکک اشی‌مشی (۱۳۹۲)
آنچه مردان دربارهٔ زنان نمی‌دانند (۱۳۹۲)
سایه (۱۳۹۴)

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس5

شروع بازیگری

وی بازیگری را برای اولین بار در سال 67 با بازی در فیلم گالش های مادربزرگ در تلویزیون و سال 69 با بازی در فیلم به خاطر همه چیز در سینما تجربه نمود.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس2

عکسی قدیمی از دوران جوانی فاطمه گودرزی

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس7

عکس /فاطمه گودرزی و فرزندانش

آغاز بازی و کارگردانی مجموعه های طنز

پرواز 57

او در همان سال مجموعه طنز پرواز 57 را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت، این مجموعه تلویزیونی طنز در سال 1372 ساخته و در دهه فجر همان سال از شبکه اول سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت، رضا عطاران، نادر سلیمانیو نصرالله رادشاز دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس20

عکسی قدیمی از مهران مدیری و بازیگران طناز تلویزیون

ساعت خوش

مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز 57 در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان ساعت خوش زد، این سریال طنز زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران را در عرصه طنز فراهم آورد. ساعت خوش در سال 1373 ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد ، مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت. حمید لولایی، رضا عطاران، رضا شفیعی جمو نادر سلیمانی از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند. پخش مجموعه ساعت خوش دراوج خودش متوقف شد طوری که عوامل و بازیگران این سریال را هم شوکه کرد، مهران مدیری بعد از این سریال برای مدتی ممنوع التصویر شد.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس3

عکسی قدیمی از بازیگران سریال ساعت خوش

پاورچین

مدیری پس از آن در مجموعه های طنز زیادی از جمله سال خوش، نوروز 76، جُنگ 77، ببخشید شما، پلاک 14 ، نود شب، طنز 80 و سریال دردسر والدین به فعالیت پرداخت. مدیری در سال 1381 مجموعه تلویزیونی پاورچین را ساخت و توانست بار دیگر مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید. پیمان قاسمخانی سرپرستی نویسندگان این سریال را به عهده داشت، سریال درباره مردی به نام فرهاد(مهران مدیری) برره ای است که برای تحصیل به تهران آمده و با مهتاب ازدواج میکند و داماد سرخانه میشود. جواد رضویان، محمدرضا هدایتیو سحر ذکریا از دیگر بازیگران این مجموعه طنز هستند.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس13

بازیگران سریال طنز پاورچین

نقطه چین

مدیری در سال بعد یعنی در سال 1382 طنز نقطه چین را برای پخش از شبکه سوم سیما ساخت و با استقبال خوب مردم روبرو شد، رضا شفیعی جم با بازی در نقش بامشاد باعث شهرت این سریال شد طوری که بیشتر مردم این سریال را با نام بامشاد میشناختند. مهران مدیری همانند کارهای قبلی خود در این مجموعه به عنوان کارگردان و بازیگر نقش اصلی حضور داشت و نقش اردلان پشندی را ایفا کرد. سعید پیردوست، سیامک انصاریو محمدرضا هدایتی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس20

مهران مدیری، رضا شفیعی جم و سایر بازیگران نقطه چین در سکانسی از این سریال

شب های برره

مدیری بعد از ساخت سریال دردسر والدین در سال 1384 طنزی متفاوت به نام شب هایی برره را کارگردانی کرد ، این مجموعه تلویزیونی درباره روستایی خیالی به نام برره است که هر بار اتفاق جدیدی برای ساکنان آن می افتد. اصطلاحات وکلمات جدیدی که توسط نویسندگان این مجموعه ساخته و در سریال به کار برده میشد تا مدتها بر سر زبان مردم بود و به جرات می توان گفت این مجموعه طنز یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین طنزهای چند دهه اخیر صدا و سیمای ایران بود.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس18

سکانسی از سریال شب های برره با بازی سیامک انصاری، مهران مدیری و شقایق دهقان

باغ مظفر

او در سال 1385 مجموعه طنز باغ مظفر را ساخت، این سریال با آنکه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد ولی نتوانست به اندازه شب های برره موفق باشد. داستان سریال درباره دو خان است که در یک باغ زندگی میکنند و به خاطر اختلاف سلیقه با مشکلاتی مواجه میشوند که داستان سریال را جذاب میکند. مهران مدیری در این سریال علاوه بر کارگردانی نقش مظفرخان را بازی میکند که دو فرزند دارد که نقش آن ها را سیامک انصاری و سحری جعفری جوزانی بازی میکنند.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس12

مهران مدیری، رضا شفیعی جم و سیامک انصاری در نمایی از سریال باغ مظفر

مرد دو هزار چهره

سریال مرد دو هزار چهره در سال 1388 آخرین سریال مهران مدیری برای تلویزیون بود و بعد از آن فعالیت خودش را در سینما و سینمای خانگی ادامه داد. این مجموعه تلویزیونی در ادامه سریال مرد هزار چهره ساخته و در 13 قسمت در ایام نوروز از شبکه سوم سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی این اثر به عنوان بازیگر اصلی در این سریال حضور داشت.

پست ویژه فاطمه گودرزی برای تولد مرجانه گلچین + عکس13

مهران مدیری در سریال مرد دوهزار چهره