وعده استراماچونی به هواداران استقلال

11:53 - 1399/12/03
استراماچونی ابراز امیدواری کرد که قطعا یک روزی بتواند محبت هواداران استقلال را جبران کند.
وعده استراماچونی به هواداران استقلال

به گزارش "ورزش سه"، دربی حساس شهر میلان میان اینتر و میلان امروز در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برگزار می شود. سایت توتو مرکاتو ایتالیا به مناسب دربی میلان به سراغ آندره ا استراماچونی سرمربی سابق اینتر و استقلال رفت و گفتگویی را با او انجام داد.

در حالیکه بیش از یک سال از جدایی استراماچونی از استقلال می گذرد، اما هنوز هم هواداران این تیم نتوانسته اند با جدایی سرمربی محبوب خود کنار بیایند. بازی های زیبا و هجومی تیم استراماچونی طی تنها یک نیم فصل، او را به شدت نزد استقلالی ها محبوب کرده است. استرا در بخش هایی از مصاحبه اش با سایت توتو مرکاتو در خصوص استقلال صحبت هایی را مطرح کرده است که در زیر می خوانیم:

* استراماچونی و شبکه های اجتماعی؛ شما یک پست در اینستاگرام گذاشتید و تعداد زیادی از ایران دنبال کننده دارید. ارتباط شما با فضای مجازی چگونه است و این ابراز محبت ها را چگونه ارزیابی می کنید؟ به صورت عملی من در شبکه های اجتماعی حضور ندارم. اما شرایطی اخیرا برای من در خارج از کشور بوجود آمد تا مجبور شدم یک شبکه رسمی به نامم داشته باشم تا مانع از ایجاد شایعات از سوی خودم باشم. به نظرم هواداران ایرانی که بیش از 9 میلیون کامنت برای من گذاشتند و این یک رکورد جهانی به شمار می آید، باعث افتخارم هستند. امیدوارم روزی فرا برسد که شرایط بازگشت به ایران باشد تا از آنها داخل زمین تشکر کنم.

وعده استراماچونی به هواداران استقلال4

*ایران و در باشگاه استقلال؛ خاطرات بزرگی برای مردم به جای گذاشتید؟ آسیا، لیگ قهرمانان آسیا و جام های داخلی آنها یک فضای کاملا دور از رقابت های فوتبال اروپا هستند اما آنجا فوتبال دیوانه وار و زیباست. ورزشگاه ها در ایران همیشه پر هستند. فضای فوتبال ایران همیشه من را به یاد فضای فوتبال ایتالیا در دهه 80 و 90 می انداخت. تجربیاتی به همراه استقلال کسب کردم و موفقت هایی را در زمین بازی بدست آوردم که روی من به عنوان یک مربی و انسان تاثیر گذاشت.

* ایتالیا یا خارج؛ آیا شما را دوباره روی نیمکت مربیگری می بینیم؟ ایتالیا کشورم است و یکی از زیباترین رقابت های فوتبال را دارد. به همین خاطر همیشه اولویتم حضور در تیم های ایتالیایی است. وضعیت کنونی دنیا به دلیل شرایط کرونایی عادی نیست. فوتبال زندگی ام است اما در شرایط کنونی می خواهم در کنار خانواده ام باشم. به همین خاطر در شرایط کنونی باید تمام گزینه ها را با در نظر گرفتن ارزش های شخصی و خانوادگی بررسی کنم.

منبع ورزش 3