زمان بازگشت مصدومان لیورپول

11:33 - 1399/12/03
تیم لیورپول همچنان با بحران مصدومیت بازیکن همراه است و بسیاری از بازیکنان کلیدی خود را دراختیار ندارد.
زمان بازگشت مصدومان لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با وجودی که فصل پیش موفق شد که برای نخستین بار در فرمت جدید لیگ برتر به قهرمانی برسد، در این فصل برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به زحمت افتاده است.

ستاره های خط حمله لیورپول مدتی است که موفقیتی در گلزنی ندارند و تعداد بی شمار مصدومان نیز به وضعیت این تیم کمکی نکرده است.

قرمزها بازیکنان کلیدی خود همچون ویرژیل فن دایک و دیگو یوتا را به دلیل مصدومیت از دست داده اند، اما این بازیکنان کی قرار است که دوباره به میدان بازگردند؟

مصدومان لیورپول:

زمان بازگشت مصدومان لیورپول20

ویرژیل فن دایک پس از مصدومیت جدی رباط صلیبی در دربی مرسی برابر اورتون، تا پایان این فصل از میادین دور خواهد بود.

مدافع هلندی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و عملی موفقیت آمیز داشت. اما یورگن کلوپ پیشتر گفت که بازگشت فن دایک در این فصل یک معجزه می طلبد.

زمان بازگشت مصدومان لیورپول4

جو گومز نیز دیگر بازیکن قرمزها است که بقیه فصل را از دست داده است.

سرمربی لیورپول راجع به این بازیکن خود نیز گفت که تعجب خواهد کرد اگر این مدافع بتواند در این فصل دوباره بازی کند.

زمان بازگشت مصدومان لیورپول20

ضربه بعدی که لیورپول از مصدومیت ها دریافت کرد، از دست دادن جوئل ماتیپ بود. این بازیکن نیز به دلیل مصدومیت مچ پا، این فصل را از دست داد و لیورپول را مجبور کرد که در آخرین روز از نقل و انتقالات ژانویه دو مدافع دیگر برای جایگزینی مدافعان قلع و قمع شده خود بخرد.

زمان بازگشت مصدومان لیورپول7

اوضاع در مورد دیوگو یوتا بهتر است. این بازیکن که در دیدار لیورپول برابر تیم میدتجیلاند در مرحله گروهی چمپیونزلیگ در ماه دسامبر دچار مصدومیت زانو شده بود قرار است، در فوریه به میادین بازگردد.

طبق گفته پزشکان او قرار بود دو ماه از مسابقات دور باشد و این به آن معنا است که به زودی او را در تمرینات قرمز ها خواهیم دید. یورگن کلوپ نیز در مورد وضعیت یوتا با خوش‌بینی صحبت کرده است.

زمان بازگشت مصدومان لیورپول8

فابینیو به دلیل مصدومیت جزئی عضلانی بازی با تاتنهام در ماه ژانویه را از دست داد. کلوپ از اظهار نظر راجع به شدت مصدومیت او خودداری کرده است و این بازیکن در دربی مرسی ساید نیز غایب بود.

زمان بازگشت مصدومان لیورپول10

جیمز میلنر یکی از آخرین بازیکن لیورپول بود که در بازی لیورپول و لستر در لیگ برتر، لنگ لنگان از زمین مسابقه بیرون رفت و خود را محتاج مداوا دید. میلنر دچار مصدومیت همسترینگ شده است.

کلوپ راجع به مصدومیت او گفته است که میلنر احساس درد جزئی داشت اما ما نخواستیم ریسک کنیم و او را از زمین بیرون آوردیم.

زمان بازگشت مصدومان لیورپول7

جوردن هندسون آخرین بازیکن لیورپول است که به لیست مصدومان این تیم اضافه شده. هندرسون در دربی شب گذشته لیورپول برابر اورتون بدون اینکه برخوردی با بازیکن دیگری داشته باشد، لنگان لنگان زمین مسابقه را ترک کرد.

در ابتدا تیم پزشکی لیورپول به او رسیدگی کردند و او تلاش کرد تا به بازی ادامه دهد اما در نهایت مجبور شد جای خود رادر زمین به نت فیلیپس بدهد.

یورگن کلوپ راجع به مصدومیت هندرسون گفت: "مصدومیت او در ناحیه کشاله ران است و هیچکس در تیم پزشکی ما نظر مثبتی در باره آن نداشت. به نظر خوب نمی رسد و باید تا رسیدن نتایج اسکن صبر کنیم."

زمان بازگشت مصدومان لیورپول4

نبی کیتا نیز که با مصدومیت طولانی مدت همسترینگ دست و پنجه نرم می کند در شکست 2-0 شب گذشته لیورپول برابر اورتون به نیمکت قرمزها بازگشته بود. این اولین باری بود که این بازیکن از زمانه مسابقه لیورپول برابر کریستال پالاس در 19 دسامبر، در یک بازی روی نیمکت این تیم می نشست.

منبع ورزش 3