سود عجیب باشگاه فرانسوی از ماندن یا رفتن امباپه

20:35 - 1399/12/02
باشگاه موناکو در هرصورت از رفتن یا ماندن کیلیان امباپه سود هنگفتی خواهد کرد.
سود عجیب باشگاه فرانسوی از ماندن یا رفتن امباپه

به گزارش "ورزش سه"، این روزها همه جا صحبت از کیلیان امباپه است. هت تریک خاطره انگیز او در نوکمپ برابر بارسلونا سبب شده تا توجهات جهانی بیش از پیش به او جلب شوند. استعداد بزرگ فرانسوی که تنها 21 سال دارد، در موناکو چهره شد. تابستان 2017 رئال و پی اس جی برای جذب او رقابت شدیدی داشتند و در نهایت امباپه ترجیح داد راهی تیم شهر زادگاهش شود.

سود عجیب باشگاه فرانسوی از ماندن یا رفتن امباپه18

در 4 سال اخیر او بهترین گلزن پی اس جی بوده و در حالی که تنها یک سال و نیم از قراردادش باقیمانده، هنوز در مورد تمدید یا جدایی به جمع بندی نهایی نرسیده است.

امباپه در پایان بازی با بارسلونا و در مورد آینده خود گفت:« هنوز باید بیشتر فکر کنم ولی اگر تصمیم به تمدید قراردادم بگیرم، برای سال هایی طولانی در پی اس جی خواهم ماند.»

سود عجیب باشگاه فرانسوی از ماندن یا رفتن امباپه5

باشگاه قبلی امباپه یعنی موناکو نیز بی صبرانه منتظر تصمیم نهایی این بازیکن است. طبق ادعای نشریه اکیپ، موناکو سال 2017 با قراردادی به ارزش 180 میلیون یورو امباپه را واگذار کرد اما تنها 145 میلیون یورو را دریافت کرده است. 35 میلیون یوروی دیگر براساس توافق دو طرف به تمدید قرارداد یا فروش امباپه بستگی دارد.

با رخ دادن هر کدام از این اتفافات، 35 میلیون یوروی باقیمانده به حساب موناکو واریز خواهد شد اما اگر امباپه با اتمام قراردادش و به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود، پی اس جی از پرداخت این رقم معاف خواهد بود.

منبع ورزش 3