دفاع تمام قد کلوپ از گلر برزیلی لیورپول

20:14 - 1399/12/02
یورگن کلوپ از دروازه بان برزیلی تیمش یعنی آلیسون بکر تعریف و تمجید فراوانی کرد و اذعان داشت که وی به روز های خوب خود بازخواهد گشت.
دفاع تمام قد کلوپ از گلر برزیلی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید که به رغم اشتباهات اخیر در لیگ برتر، به الیسون که دروازه بانی در کلاس جهانی است، اعتماد کامل دارد.

الیسون پس از اینکه در شکست 4-1 برابر منچسترسیتی مرتکب دو اشتباه حیاتی روی دو گل سیتیزن ها شد مورد انتقادات بسیاری قرار گرفت. الیسون در بازی هفته گذشته لیورپول برابر لستر نیز دوباره اشتباه کرد و اجازه داد جیمز واردی دروازه این تیم را باز کند و قرمزها 3-1 در این بازی نیز شکست خوردند.

لیورپول امروز در حالی پا به دربی مرسی ساید می گذارد که در سه بازی گذشته خود در لیگ برتر شکست خورده است، اما کلوپ هیچگونه نگرانی راجع به عملکرد الیسون در دروازه لیورپول ندارد.

دفاع تمام قد کلوپ از گلر برزیلی لیورپول0

کلوپ گفت: "هیچ چیز در اطمینان من به الیسون تغییر نکرده است. ما همه انسانیم و الی هم همینطور. او این موضوع را در دو بازی قبلی نشان داد. این طبیعی است و مشکلی نیست.

این نشان می دهد که باید روی این اشتباهات کار کرد اما بیش از همه چیز تو باید روی خودت کار کنی و او دارد این کار را انجام می دهد. لازم نیست به او بگوییم که یک دروازه بان در کلاس جهانی است. خودش این را می داند. هر روز صبح که از خواب بیدار می شود به آینه نگاه می کند و یک دروازه بان در کلاس جهانی می بیند.

الی باهوش‌تر از آن است که اشتباهاتش را نادیده بگیرد.در نهایت هم ما و هم خودش می توانیم روی توانایی های او، رفتاری که دارد، تمرکزی که در بازی دارد و همه این خصوصیات تکیه کنیم.

به طور قطع او در دو بازی گذشته در لیگ بهترین عملکرد را نداشته اما بازی برابر لایپزیش موقعیت خوبی بود تا دوباره بتواند به اوج بازگردد."

منبع ورزش 3