ستاره فرانسوی بایرن در رادار منچستری ها

20:52 - 1399/12/01
دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد به شدت به دنبال جذب کینزلی کومان وینگر باتکنیک بایرن مونیخ هستند.
ستاره فرانسوی بایرن در رادار منچستری ها

به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان بعد از به ثمر رساندن گل قهرمانی بایرن مونیخ در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، فصل 21-2020 را هم بسیار خوب آغاز کرده است. ستاره فرانسوی به حالا به یک مهره ثابت در تیم هانسی فلیک تبدیل شده و تا به اینجا در 17 بازی بوندسلیگا آمار 3 گل و 9 پاس گل را از خود به جای گذاشته است.

قرارداد ستاره فرانسوی با بایرن مونیخ تا سال 2023 اعتبار دارد و طی هفته های گذشته گفته شد که او برای تمدید با باواریایی ها چراغ سبز نشان داده و در واقع از حضور در این تیم رضایت دارد.

ستاره فرانسوی بایرن در رادار منچستری ها19

با این وجود بیلد گزارش جدیدی در رابطه با کینگزلی کومان منتشر کرده و مدعی شده که دو باشگاه شهر منچستر یعنی یونایتد و سیتی در تابستان گذشته پیشنهادات جذابی برای به خدمت گرفتن این بازیکن ارائه دادند. بر این اساس آن ها برای حضور وینگر فرانسوی در تیم شان به او حقوق سالیانه 8 میلیون یورو پیشنهاد دادند اما نهایتاً کومان در بایرن ماندگار شد.

بیلد در ادامه گزارش خود ادعا کرده که با وجود ناکامی یونایتد و سیتی در جذب کینگزلی کومان در تابستان، آنها هنوز از این انتقال ناامید نشده اند و دوباره در نقل و انتقالات پیش رو برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام خواهند کرد.

منبع ورزش 3