چگونه در کوتاه‌ترین زمان لاک ناخنمان را خشک کنیم ؟

12:10 - 1399/12/01
لاک ناخن یکی از مهمترین عوامل زیبایی دست‌های بانوان است ولی دیر خشک شدن برخی از لاک ها ممکن است شما را کلافه کند ، در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه این مشکل را دور بزنید.
چگونه در کوتاه‌ترین زمان لاک ناخنمان را خشک کنیم ؟

روش های عالی و سریع برای خشک کردن لاک + عکسکد مطلب : 50352زمان مطالعه : 2 دقیقه شاید اکثر خانم ها روش های فوری خشک کردن لاک ناخن را ندانند، با دانستن روش های خشک کردن سریع لاک ناخن لذت لاک زدن را از دست نمیدهید و لاک هایتان سریع خشک میشوند.

ترفندهای خشک کردن سریع لاک

شاید شما هم جزو خانم هایی باشید که طاقت ندارید صبر کنید تا ناخن هایتان خشک شود و قبل از خشک شدن لاک ناخنها آن ها را به در و دیوار و لباس هایتان میمالید و مجبور میشوید از اول شروع به لاک زدنکنید، این دسته از افراد همیشه لاک ناخن هایشان نامرتب و ناهماهنگ است زیرا یا دیرشان شده و یا به هر دلیل دیگری نمیتونند چند دقیقه صبر کنند تا لاک ناخن هایشان خشک شود.

چگونه در کوتاه‌ترین زمان لاک ناخنمان را خشک کنیم ؟16

روش های سریع خشک کردن لاک

در این بخش از دنیای مد نمناکچند ترفند عالی برای سریع تر خشک شدن لاک ناخن به شما معرفی میکنیم که به شما کمک میکنند لاک ناخن هایتان در کوتاهترین زمان ممکن خشک شود.

روش اول:

اولین روش برای خشک شدن سریع لاک ناخن ها استفاده از آب یخ است، سرما کمک میکند لاک هایتان سریعتر خشک شوند پس باید بعد از لاک زدن ناخن ها دستان تان را داخل کاسه ای که پر از آب و یخ است قرار دهید.

چگونه در کوتاه‌ترین زمان لاک ناخنمان را خشک کنیم ؟18

خشک شدن سریع لاک با آب یخ

روش دوم:

سشوار نیز برای خشک کردن سریع لاک ها بسیار کمک کننده است البته اگر آن را روی درجه سردکننده قرار دهید. اگر سشوار روی درجه گرم آن باشد نتیجه عکس دارد و باعث میشود لاک روانتر و شل تر شود.

چگونه در کوتاه‌ترین زمان لاک ناخنمان را خشک کنیم ؟1

زود خشک شدن لاک با سشوار

روش سوم:

شاید برایتان جالب باشد و تا به حال نشنیده باشید که اسپری روغن برای خشک کردن ناخن ها کاربرد دارد، اسپری کردن روغن به ناخن ها میتواند سریع لاک ناخن هایتان را خشک کند.

روش چهارم:

اگر اسپری بدن تان خالی شده میتوانید از آن برای خشک کردن سریع لاک ناخن هایتان استفاده کنید.

روش عجیب برای سریع خشک کردن لاک ناخن چگونه در کوتاه‌ترین زمان لاک ناخنمان را خشک کنیم ؟10تینا فردوسی 04 مهر 1398 17,565 بازدید 0

زدن لاک روی ناخن، یکی از کارهای مورد علاقه خانمهاست. در اکثر مواقع پیش آمده که صبر نکردید تا لاک ناخنتان درست خشک شود و با برخورد به اشیا از روی ناخنتان پاک شدند و مجبور شدید از اول لاک بزنید. اگر شما جزو افرادی هستید که نمی‌توانید منتظر بمانید تا لاک ناخنتان خشک شود و با پاک شدنشان مجبور شدید که دوباره چند لایه لاک روی ناخن‌هایتان بزنید به شما پیشنهاد می‌کنم این مقاله را از دست ندهید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  1. خشک کردن ناخن با یخ
  2. خشک کردن ناخن با اسپری روغن
  3. خشک کردن ناخن با روغن زیتون
  4. خشک کردن ناخن با فریزر
  5. خشک کردن ناخن با آب
  6. خشک کردن ناخن با سشوار
  7. خشک کردن ناخن با اسپری بدن
  8. خشک کردن ناخن با لاک مجدد
  9. خشک کردن ناخن با پمپ هوا
  10. خشک کردن ناخن با اسپری خالی
  11. خشک کردن ناخن با برق ناخن
  12. خشک کردن ناخن با تافت
  13. خشک کردن ناخن با محلول خشک کننده‌
  14. خشک کردن ناخن با تاپ کت

1. استفاده از یخ

یکی از موثرترین و کارآمدترین روش‌ها برای خشک کردن لاک ناخن‌، استفاده از ظرف یخ است. برای اینکار سه تا شش قطعه یخ مکعبی را درون یک کاسه‌ی کوچک آب بیندازید. پس از لاک زدن دستانتان را یکباره داخل ظرف فرو ببرید. پس از اینکه قطره‌های آب را روی ناخن‌هایتان دیدید باید دست‌هایتان را از ظرف یخ بیرون آورید. یخ، فرآیند خشک شدن ناخن را افزایش می‌دهد.

چگونه در کوتاه‌ترین زمان لاک ناخنمان را خشک کنیم ؟3

۲. اسپری روغن

شاید تعجب کنید که اسپری روغن هم برای خشک کردن سریع ناخن کاربرد دارد. برای این کار دقت کنید که اسپری روغن را در فاصله‌ی نزدیکی از ناخن‌هایتان اسپری نکنید، چون ظاهر لاکتان را خراب می‌کند.

3. روغن زیتون

روغن زیتون علاوه بر مرطوب کردن ناخن‌ها به سریع خشک کردن ناخن‌ها نیز کمک می‌کند. روغن زیتون را در کاسه‌ای بریزید و ناخن‌هایتان را درون ظرف قرار دهید و پس از 2 دقیقه دست‌هایتان را با آب ولرم بشویید.

چگونه در کوتاه‌ترین زمان لاک ناخنمان را خشک کنیم ؟11

4. فریزر

این روش سریع‌ترین و راحت‌ترین روش برای افرادی است که برای خشک شدن ناخن‌هایشان عجله دارند. همانطور که اشاره شد یخ باعث سفت شدن لاک ناخن می‌شود. پس از لاک زدن کافی است دستانتان را درون فریزر قرار دهید. معمولا بین 30 ثانیه تا 1 دقیقه طول می‌کشد تا ناخن در فریزر خشک شود.

5. آب

این روش نیز یک روش ساده برای خشک کردن لاک ناخن است. پس از لاک زدن کافی است ناخن‌هایتان را به مدت 30 ثانیه تا 1 دقیقه زیر شیر آب سرد نگه دارید. به این نکته دقت کنید، زمانی که ناخن‌هایتان خم شده است آن را به صورت عمودی زیر شیر آب بگیرید تا لاکتان خراب نشود.

چگونه در کوتاه‌ترین زمان لاک ناخنمان را خشک کنیم ؟2

۶. سشوار

حرارت باعث می‌شود که ناخن‌هایتان سریع‌تر خشک شود. برای انجام اینکار باید سشوار را روی حرارت سرد تنظیم کنید، زیرا حرارت گرم باعث می‌شود لاکتان رقیق شود. به مدت 30 ثانیه الی 1 دقیقه آن را روی ناخن‌هایتان بگیرید تا کاملا خشک شود.

چگونه در کوتاه‌ترین زمان لاک ناخنمان را خشک کنیم ؟3

7. اسپری بدن

اگر اسپری بدن در دسترس‌تان است با استفاده از این روش می‌توانید لاک ناخن‌تان را سریع‌تر خشک کنید. کافی است اسپری را در فاصله 15 سانتی متری از ناخن‌هایتان اسپری کنید تا فرم لاک در اثر فشاری که از اسپری خارج می‌شود خراب نشود.

8. لاک مجدد

هیچ‌گاه در ابتدا لاک ناخنتان را ضخیم نزنید، زیرا فرآیند خشک شدن به تاخیر می‌افتد. توصیه می‌شود ابتدا یک لایه نازک از لاک را بزنید هنگامی که خشک شد یک لایه‌ی دیگر (نازک‌) روی آن بزنید. استفاده از این تکنیک باعث می‌شود ناخن‌هایتان زودتر خشک شود.

چگونه در کوتاه‌ترین زمان لاک ناخنمان را خشک کنیم ؟4

9. پمپ هوا

شما می‌توانید از پمپ‌های‌ هوا که برای تمیز کردن و یا گردگیری کردن لوازم منزل استفاده می‌شود برای خشک کردن لاکتان استفاده کنید. استفاده از این اسپری مستلزم رعایت فاصله با ناخن‌هایتان است. اگر از نزدیک آن را بر روی ناخن‌هایتان اسپری کنید لاکتان خراب می‌شود. پس بهتر است در فاصله 30 سانتی‌متری از ناخنتان اسپری شود.

10. اسپری خالی

اگر اسپری‌ ادکلن و یا بدنتان تمام شده است شما می‌توانید با هوایی سردی که درون آن وجود دارد برای خشک شدن ناخن‌هایتان استفاده کنید. استفاده از این اسپری هم مستلزم رعایت فاصله با ناخن‌هایتان است.

چگونه در کوتاه‌ترین زمان لاک ناخنمان را خشک کنیم ؟9

11. برق ناخن

استفاده از برق ناخن علاوه بر زیبایی به سریع خشک شدن ناخن‌ها کمک می‌کند. کافی‌ست پس از اتمام فرآیند لاک زدن یک لایه از برق ناخن را روی ناخن‌هایتان بزنید.

12. تافت

از تافت نیز می‌توانید برای خشک کردن ناخن‌هایتان استفاده کنید. در فاصله 30 سانتی‌متری آن را روی ناخن‌هایی که به تازگی لاک زده‌اید بزنید و پس از 2 دقیقه دست‌هایتان را بشویید.

چگونه در کوتاه‌ترین زمان لاک ناخنمان را خشک کنیم ؟12

13. محلول خشک کننده‌ی ناخن

محلول و یا اسپری خشک کننده را می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم آرایشی بهداشتی تهیه کنید. این محلول علاوه بر براق کردن ناخن‌ها، آن‌ها را تقویت می‌کند.

14. تاپ کت

تاپ‌ کت یک محلول بی‌رنگ مخصوص مانیکور ناخناست و باعث می‌شود ناخن‌هایتان سریع‌تر خشک و دوام لاک بیشتر شود و نیازی به ترمیم لاک ناخن نداشته باشید.