عکس زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس

16:15 - 1399/12/01
همانطور ک میدانید، زرد و خردلی به عنوان رنگ های سال 1400 شناخته شده اند، پس بهتر است نحوه‌ی استفاده از این رنگ در لباستان را به خوبی یاد بگیرید.
استایل های زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی

بهترین رنگ برای ست مانتو خردلی چیست ؟

مجموعه: مد و مدگرایی عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس8

ست کردن مانتو خردلی با رنگ آبی

نحوه ست کردن مانتو خردلی

همه رنگ خردلی را دوست دارند و از پوشیدن آن لذت می برند. در روانشناسی رنگ خردلی از رنگ های شاد است که حال را خوب می کند. اما بهتر است هرگز خردلی را یکدست نپوشید و فقط یکی از اجزای استایلتان به رنگ خردلی باشد.

رنگ خردلی را با چه رنگ هایی ست کنید؟

رنگ خردلی یکی از رنگ های جذاب و مورد پسند اکثر افراد است این رنگ به دلیل تیره تر بودن نسبت به رنگ زرد خاص پسندتر است ولی بهتر است هیچگاه از این رنگ به صورت یکدست استفاده نکنید و سعی کنید یکی از کیف و یا کفش و یا شال و یا لباستان را به رنگ خردلی بپوشید.

این رنگ نشان دهنده شادی است، برای همین رنگ خردلی گزینه مناسبی برای افراد پرانرژی و بانشاط محسوب می شود.

رنگ های مناسب برای ست با رنگ خردلی

تقریبا می توان گفت رنگ هایی که هماهنگی با رنگ خردلی دارند شامل آبی نفتی، آبی کثیف، بادمجانی، سفید، مشکی، سورمه ای، خاکستری، بنفش تیره، زرشکی و قهوه ایست.

سفید و مشکی و خردلی

بهترین راه کار این است که رنگ خردل را با رنگ سفید و یا مشکی ست کنید تا این رنگ به خوبی و زیبایی خودش را نمایان کند.

عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس9

ست مانتو خردلی با سفید

ست مانتو خردلی با خاکستری

در صورتی که شومیز یا پیراهن زیر مانتویتان را خردلی انتخاب کرده اید بهتر است از شلوار جین و یا مشکی استفاده کنید و با پوشیدن مانتویی خاکستری جلوه ی رنگ خردلی را نمایان تر کنید.

عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس19

ست مانتو خردلی با خاکستری

نحوه ی پوشیدن رنگ خردلی

در صورتی که خردلی به رنگ پوست شما نمی آید بهتر است از این رنگ در پایین تنه ی خود که به دور از صورت است به صورت دامن و یا شلوار خردلی استفاده کنید.

عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس17

ست استایل های خردلی

شما می توانید با پوشیدن مانتو و یا پیراهنی که ترکیب شده از رنگ های مورد علاقه تان با رنگ خردل است جذاب تر به نظر برسید و احساس خوشایندی داشته باشید.

عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس2

آشنایی با روش های ست کردن مانتو خردلی

بعضی افراد دوست ندارند که رنگ خردلی جزوی از پوشش اصلی آن ها باشد آن ها می توانند کیف و یا کفش خود را به این رنگ انتخاب کنند. داشتن کفشی خردلی حتما استایل شما را جذاب تر خواهد کرد.

عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس10

ست کردن با رنگ خردلی و زرد

ست کردن مانتو خردلی با پلنگی

رنگ خردلی به دلیل گرم بودنش با فصل پاییز، استایل و ست های قشنگی را به ارمغان می آورد ترکیب رنگ خردلی با پلنگی یا شکلاتی می تواند بهترین ست در فصل پاییز باشد.

عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس14

ست مانتو خردلی با پلنگی

ست مانتو خردلی با رنگ بادمجانی

ترکیب رنگ خردلی با رنگ بادمجانی ترکیبی بسیار جذاب است می توان پیراهن بادمجانی را با شلوار گشاد و یا دامن شلواری و یا دامن خردلی و کفش بنفش با آرایشی ملیح ست کرد. یا حتی می توانید مانتوی خردلی را با شال و کیف و کفش بادمجانی ست کنید.

عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس8

ست پاییزی با مانتو خردلی و بادمجانی

رنگ سورمه ای، رنگی مناسب برای ست با رنگ خردلی

ترکیب رنگ خردلی با سورمه ای، می توانید مانتو خردلی را با لوازم سورمه ای ست کنید و یا برعکس.

عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس14

ست کردن مانتو خردلی و زرد با سورمه ای

رنگ های مناسب برای ست با خردلی

مانتو خردلی را می توان با رنگ زرشکی و یا سبز تیره و خاکستری ست کرد، ستی زیبا با پوشیدن شلوار خاکستری یا زرشکی و یا سبز تیره همراه با پیراهن، کت و یا مانتو به رنگ خردلی ست کرد.

عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس5

مانتو خردلی را می توانید با رنگ های سبز، زرشکی، خاکستری به راحتی ست کنید

بهترین ترکیب رنگ خردلی با صورتی

ترکیب رنگ خردلی و صورتی نیز زیباست به شرطی که صورتی آن پررنگ باشد.

عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس8اینطوری با رنگ خردلی تیپ بزن! عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس1آتنا سعادت پور 08 آبان 1399 3,528 بازدید 0

زرد خردلی بی‌شک در حال حاضر یکی از رنگ‌های بسیار محبوب است. طبق نظر سنجی‌های انجام شده این روزها، اکثر افراد بیشتر از رنگ سبز لیمویی به همراه زرد خردلی در استایل خود استفاده می‌کنند، به همین دلیل است که ما این مقاله را برای شما آماده کردیم. این رنگ ساده‌ترین رنگ برای استفاده نیست، به همین دلیل ممکن است کمی در مورد آن نگران باشید اما ما کاملاً مطمئن هستیم که ایده‌های لباس خردلی ذکر شده در پایین به احتمال زیاد می‌توانند نگرش شما را به این رنگ عوض کند.

شلوار زرد خردلی

اکثر افراد فکر می‌کنند که نمی‌توانند به روشی زیبا شلوار خردلی را در تیپ استفاده کنند اما واقعیت این است که این شلوارها برای همه انتخابی عالی است! تنها لازم است، مانند هر شلوار دیگری، شلوار مناسب خود را پیدا کنید. شما می‌تواند مدل فاق بلند راسته یا حتی شلوار کوتاه گشاد را انتخاب کنید. می‌تواند تن زرد تیپ خود را با استفاده از رنگ‌های خنثی مانند مشکی یا سفید کم کنید. شما همچنین می‌توانید این رنگ را با رنگ‌های صورتی، ارغوانی و غیره سِت کنید.

عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس17

کت و شلوار زرد خردلی

کت و شلوار زنانه لباسی بسیار قدرتمند است که ما فکر می‌کنیم حتماً باید آن را امتحان کنید. آنها برای تیپ رسمی، مراسمی غیررسمی در بعد از ظهر یا حتی شب مناسب هستند. اگر شما به روش غیررسمی آن را می‌پوشید، می‌توانید کتونی با آن سِت کنید. برای لباس شب می‌توانید آن را بلوزی شیک، کفش پاشنه بلند و کیف دستی امتحان کنید. این لباس همچنین با رنگ زرد خردلی معرکه به نظر خواهد رسید.

عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس12

کیف‌های زرد خردلی

اگر احساس می‌کنید که تیپتان بسیار ساده است و به چیزی برای خاص کردن آن نیاز دارید، وقت آن رسیده تا به فکری کیف با رنگ روشن باشید... و رنگ خردلی شما را نا امید نخواهد کرد. کیف خردلی حال و هوایی کاملاً متفاوت به ظاهر شما می‌دهد و واقعاً به روشی مناسب چشمگیر است. شما می‌تواند فرم و اندازه کیف را بر اساس ترجیح و نیاز خود انتخاب کنید. این ایده همچنین برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که نمی‌خواهند با پوشیدن لباس خردلی تیپشان جیغ به نظر برسد اما هنوز هم می‌خواهند که از رنگ‌های متفاوت در استایل خود استفاده کنند.

عکس  زیبا با مانتو یا پالتوی خردلی + عکس9

پیراهن زرد خردلی

پیراهن لباسی پر کاربرد است و این دفعه ما می‌خواهیم به شما پیراهن خردلی را توصیه کنیم. خردلی رنگی سرزنده است، برای پیراهن زیبا به نظر می‌رسد و برای رنگ پوست‌های مختلفی مناسب است. پیراهن با این رنگ به طور شگفت آوری شیک به نظر می‌رسد و شما می‌توانید آن را با کیف و کفش نود زیبا ست کنید.

منبع: بیتوته / استایلی