دستمزد میلیاردی نوید محمدزاده از برنامه همرفیق لو رفت + عکس

13:00 - 1399/12/01
دستمزد نجومی نوید محمدزاده سوژه فضای مجازی شد.

دستمزد نجومی نوید محمدزاده سوژه فضای مجازی شد ، امروز خبر تکان دهنده ای از دستمزد نوید محمدزاده در برنامه اینترنتی همرفیق منتشر شد برای چند ساعت مهمان شدن مبلغ 500 میلیون تومان دریافت کرد. نوید محمد زاده در تبلیغ سن ایچ 10 میلیارد و برای هر تبلیغ یک دقیقه ای مبلغ 1 میلیارد دریافت می کند.و همچنین برای بازی در هر فیلم 7 میلیارد دستمزد می گیرد با احتساب سالی دو فیلم نوید محمدزاده حدود 30 میلیارد در سال درآمد دارد.

دستمزد میلیاردی نوید محمدزاده از برنامه همرفیق لو رفت + عکس17

آغاز جنجال

جنجال چند میلیاردی نوید محمدزاده را رسانه‌ای به ‌نام هفت راه کلید زد؛ جایی ‌که به قرارداد هفت میلیارد و دویست میلیون تومانی این بازیگر با یکی از تولیدات جدید شبکه نمایش خانگی اشاره کرد. این گزارش با رسانه‌ای‌کردن قرارداد هفت میلیاردی نوید برای کارنکردن در فضای هنری و سینمایی ایران غوغا به‌ پا کرد.

آغاز داستان ریشه داستان قرارداد چند میلیاردی نوید محمدزاده را تا روزهای برگزاری جشنواره گذشته فجر عقب برده‌اند؛ به روزی‌ که نوید در حرکتی به‌ظاهر اعتراضی مدعی شد به این‌ خاطر که نقش‌آفرینی‌هایش در متری شیش‌ونیم و سرخپوست درست دیده نشده، سال آینده در هیچ فیلمی حضور نخواهد داشت. آن روزها رسانه‌ها بعضی‌شان نوشتند که نوید این حرف‌ها را احتمالا برای تاثیرگذاری در نتیجه داوری‌ها و دریافت سیمرغ به زبان آورده است؛ اما حالا معلوم شده که ظاهرا محمدزاده در زمان ادای این سخنان قراردادش را بسته بوده و می‌دانسته که طبق مفاد قراردادی که با سرمایه‌گذار سریال «قورباغه» به‌ کارگردانی هومن سیدی بسته، تا دوازده ماه دیگر حق حضور در هیچ پروژه دیگری را ندارد و بنابراین روغن ریخته را نذر امامزاده کرده و مدعی شده که به‌ دلایل اعتراضی قصد حضور در فیلمی دیگر را ندارد.

داستان قرارداد بعد از خبر رسانه هفت راه که بر پایه شنیده‌ها تنظیم شده بود، خیلی زود فضای رسانه‌ای ایران تحت‌ تاثیر خبر دستمزد شگفت‌انگیز محمدزاده قرار گرفت؛ اما اصل خبر چه بود؟

ظاهرا نوید محمدزاده با شرکت «تصویرگستر پاسارگاد» که سرمایه‌گذار سریال شبکه خانگی «قورباغه» است، قراردادی یک‌ساله امضا کرده که بر اساس مفادی از آن حتی در ماه‌هایی که مشغول بازی در سریال نیست، حق بازی در هیچ فیلم و تئاتری را نخواهد داشت؛ تا عطش ایجادشده در بین هواداران این بازیگر استقبال از سریال قورباغه را تضمین کند. بر اساس این قرارداد محمدزاده ماهانه ٦٠٠ میلیون تومان؛ یعنی در کل ٧ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. رسانه‌ها نوشته‌اند که این قرارداد نوید محمدزاده را تبدیل به نخستین بازیگری می‌کند که برای بازی‌نکردن ماهیانه ٦٠٠ میلیون تومان دستمزد دریافت خواهد کرد.