نظر متفاوت پپ نسبت به برد های اخیر تیمش

11:58 - 1399/11/30
پپ گواردیولا معتقد است که در ادامه بازی های تیم سیتی سخت تر و فشرده تر خواهد شد و ممکن است شرایط جدول به کل تغییر کند.
نظر متفاوت پپ نسبت به برد های اخیر تیمش

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی شب گذشته در ادامه روند بی‌نظیر خود موفق شد اورتون را در گودیسون پارک با نتیجه 3-1 شکست دهد. شاگردان پپ گواردیولا با این پیروزی 56 امتیازی شدند و اکنون با 10 امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم جدول یعنی منچستریونایتد صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر انگلیس محسوب می شوند.

پپ گواردیولا پس از پیروزی تیمش مقابل اورتون گفت: " یک بازی بسیار دشوار برای ما بود. به دلیل بودن در فصل زمستان زمین مسابقه از وضعیت خوبی برخوردار نبود. با این حال فکر می‌کنم که نمایش خوبی ارائه دادیم. ما در بخش هجومی از کیفیت بسیار بالایی برخورداریم اما به طور کلی همه چیز به پاس نهایی بستگی دارد. هنگام رسیدن به منطقه هجومی دوست داریم سریعاً به دروازه حریف حمله کنیم اما باید صبور تر باشیم. از طرفی اگر شما در بخش تدافعی عملکرد خوبی نداشته باشید نمی توانید به قهرمانی فکر کنید. این در حالی است که گل های بسیار کمی دریافت می‌کنیم و موقعیت‌های چندانی نیز به حریف نمی دهیم."

نظر متفاوت پپ نسبت به برد های اخیر تیمش9

گواردیولا در ادامه گفت: "اورتون تیمی بوده که در اولدترافورد سه بار مقابل منچستریونایتد گلزنی کرده است. آنها همچنین پنج بار دروازه تاتنهام را باز کرده بودند. در واقع این نشان می‌دهد که آنها تیمی با قابلیت موقعیت سازی بسیار خوب هستند. هنگامی که شما در بازی های پیاپی به پیروزی می‌رسید طبیعتاً تیم ها انگیزه زیادی برای شکست تان خواهند داشت. بعید می‌دانم که ما فعلاً به شرایط جدول نگاه کنیم و به دنبال حفظ صدرنشینی باشیم. ما فقط به دنبال کسب سه امتیاز ها هستیم. اکنون تنها ماه فوریه است و 42 امتیاز دیگر باقی مانده است."

منبع ورزش 3