خوشحالی جنجالی نیمار بعد از گل های تیم PSG

11:12 - 1399/11/30
نیمار که به دلیل مصدومیت نتوانست برابر بارسلونا بازی کند بعد از گل های تیمش شادی های بی حد و مرز انجام داد که خوشحالی وی جنجال فراوان در شبکه هتی اجتماعی به پا کرد.
خوشحالی جنجالی نیمار بعد از گل های تیم PSG

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری گمان می کردند که با توجه به مصدومیت نیمار و غیبت او در دیدار برابر بارسلونا، تیم مائوریسیو پوچتینو کار دشواری در نوکمپ خواهد داشت. با این حال پاری‌سن‌ژرمن با ارائه یک نمایش فوق العاده و کم نقص بارسلونا را با نتیجه 4-1 شکست دهد تا بخش زیادی از راه صعود به جمع هست تیم نهایی اروپا را طی کرده باشد.

بدون هیچ شکی کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن، بهترین بازیکن این تیم در مسابقه شب گذشته بود؛ ستاره فرانسوی مقابل بارسا موفق به ثبت هت تریک شد و به اشکال مختلف خط دفاعی تیم کاتالانی را آزار داد.

در همین ارتباط طی ساعات گذشته ویدئویی از نیمار در فضای مجازی دست به دست شده که نشان می‌دهد او بعد از تکمیل هت تریک کیلیان امباپه و به ثمر رسیدن گل سوم توسط او شادی بی حد و مرزی از خود نشان داده است. فوق ستاره برزیلی که به نظر می رسد در خانه و شهر پاریس مسابقه را تماشا کرده از پیروزی پرگل PSG مقابل تیم سابقش بسیار هیجان زده نشان می دهد.

خوشحالی جنجالی نیمار بعد از گل های تیم PSG6

خوشحالی جنجالی نیمار بعد از گل های تیم PSG0

خوشحالی جنجالی نیمار بعد از گل های تیم PSG6

منبع ورزش 3