امیدواری بالای فکری به شیخ دیاباته

22:22 - 1399/11/29
تمرینات استقلال بعد از حواشی چند روز گذشته به آرامش نسبی رسیده است و محمود فکری امیدوار است که شیخ دیاباته زودتر به تمرینات برگردد.
امیدواری بالای فکری به شیخ دیاباته

به گزارش "ورزش سه"، گلزنی های شیخ دیاباته در لیگ نوزدهم، یکی از عواملی بود که بازی استقلال زیبا و همراه با نتیجه می شد. مهاجم اهل مالی استقلال، فصل گذشته با زدن 15 گل، عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد.

غیبت های طولانی مدت دیاباته در فصل جاری باعث شد تا محمود فکری در نیم فصل اول بهره کافی را از وجود این مهاجم گلزن نبرد. مصدومیت عاملی بود که شیخ را از ترکیب استقلال دور کرد، او تنها در شش بازی در دور رفت به میدان رفت و حاصل این حضور 2 گل و یک پاس گل بود.

یکی از ویژگی های مهم دیاباته درخشش در بازی های بزرگ است او هر دو گل خود را در این فصل مقابل تراکتور در تبریز به ثمر رساند و بی شک بازگشت او به ترکیب استقلال می تواند شرایط را برای آبی ها و محمود فکری بهتر کند.

امیدواری بالای فکری به شیخ دیاباته19

با توجه به وضعیت دیاباته، به نظر می رسد که مصدومیت او به طور کامل برطرف شده و می تواند استقلال را در بازی های دور برگشت همراهی کند. محمود فکری هم امیدوار است که بازگشت شیخ همراه با تکرار درخشش های او باشد که اگر این اتفاق بیافتد بی شک می توانیم روزهای بهتری برای استقلال متصور باشیم. شاگردان فکری روز پنجم اسفند در اولین بازی دور برگشت خود به مصاف مس رفسنجان خواهند رفت و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شیخ دیاباته در این دیدار حضور خواهد داشت.

منبع ورزش 3