ستایش کلوپ از عملکرد شاگردانش برابر تیم آلمانی

20:07 - 1399/11/29
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از عملکرد شاگردانش برابر لایپزیش رضایت کافی دارد.
ستایش کلوپ از عملکرد شاگردانش برابر تیم آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در هفته های اخیر در لیگ برتر خوب نتیجه نمی گرفت، امشب در لیگ قهرمانان و در خانه لایپزیش با دو گل به برتری رسید تا در آستانه صعود قرار گیرد. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی در پایان بازی به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت و مدعی شد بازیکنان لیورپول حریف را وادار به اشتباه کرده اند.

یورگن کلوپ گفت: "خیلی خوشحالم و سزاوار کسب این پیروزی بودیم. در چنین دیدارهایی هیچ تیمی نسبت به دیگری شانس بیشتری برای صعود ندارد و هر یک از دو تیم می توانند شرایط را برای یکدیگر دشوار سازند. من تصور می کنم امشب شرایط به سود ما پیش رفت. اما من نسبت به تیم لایپزیش شناخت کافی دارم و می دانم که آنها توانایی غلبه بر این شرایط را دارند.

ستایش کلوپ از عملکرد شاگردانش برابر تیم آلمانی6

ما با نگرش و برنامه صحیح بازیکنان لایپزیش را مجبوب به اشتباه کردیم و من از عملکرد تیمم رضایت دارم. حریف هر آنچه امشب امتحان کرد را پاسخ دادیم. البته لایپزیش هم موقعیت هایی داشت که این طبیعی است، اما ما امشب کنترل خوبی روی جریان بازی داشتیم.

آلیسون بکر در دیدار مقابل لسترسیتی نیز عملکرد درخشانی داشت و این کلین شیت در ادامه راه به او کمک خواهد کرد. آلیسون در پرواز بازگشت به خانه خواب راحتی خواهد داشت و او در کسب این پیروزی با ما کمک کرد. اینطور نیست که چون ما در این بازی پیروز شویم همه چیز خوب است.

هیچ کس از نتایج راضی نیست اما در مورد عملکردمان باید بگویم که در دیدار مقابل منچسترسیتی و لستر نیز در برخی دقایق مالک توپ و میدان بودیم و این موضوع نباید فراموش شود. استادیوم عالی و کمی شبیه استادیوم اتلتیکو مادرید بود که حس خوبی به ما می داد. از بوداپست برای میزبانی متشکرم."

منبع ورزش 3