ستاره آرژانتینی اینتر به دنبال تمدید قرارداد؛ خداحافظ بارسا؟

19:11 - 1399/11/29
مارتینز مهاجم اینتر به زودی با باشگاه ایتالیایی تمدید خواهد کرد و به نوعی به پیشنهاد بارسا پاسخ منفی داده است.
ستاره آرژانتینی اینتر به دنبال تمدید قرارداد؛ خداحافظ بارسا؟

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال لائوتارو مارتینز به اینتر در سال 2018، او خود را در قامت یکی از مهم‌ترین بازیکنان باشگاه ایتالیایی به اثبات رساند و در دو فصل اخیر گل ها و پاس گل های زیادی برای نراتزوری به ثبت رسانده است. او همچنین در این فصل هماهنگی بسیار خوبی با روملو لوکاکو پیدا کرده و اینتر امیدوار است که با این زوج ترسناک بعد از سال ها به قهرمانی سری آ دست پیدا کند.

علی رغم اینکه لائوتارو مارتینز در مدت زمان حضور خود در اینتر یک بازیکن کاملاً ثابت و کلیدی برای این تیم بوده اما طی ماه های گذشته و به خصوص در تابستان اخیر شایعات زیادی در رابطه با احتمال انتقال او به بارسلونا مطرح شد؛ اتفاقی که نهایتا رخ نداد و ستاره آرژانتینی در نراتزوری ماندگار شد.

ستاره آرژانتینی اینتر به دنبال تمدید قرارداد؛ خداحافظ بارسا؟10

در همین ارتباط توتواسپورت گزارش داده که لائوتارو مارتینز اکنون در آستانه تمدید قرارداد با اینتر قرار گرفته است. بر اساس گزارش منتشر شده توافقات کامل بین نمایندگان ستاره آرژانتینی و جوزپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر حاصل شده و او به زودی قرارداد خود را تا سال 2024 تمدید خواهد کرد.

توتو اسپورت همچنین مدعی شده که دستمزد سالیانه مهاجم آرژانتینی با افزایش روبرو می‌شود و او 4.5 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد. همچنین برخی پاداش ها نیز را در قرارداد لائوتارو مارتینز گنجانده خواهد شد.

منبع ورزش 3