روح امباپه در ورزشگاه آزادی! + عکس

13:17 - 1399/11/29
علیرضا منصوریان در دیدار یادبود حرکات زیبایی از خود به نمایش گذاشت و در یک صحنه چند بازیکن حریف را به شکلی زیبا دریبل زد.
روح امباپه در ورزشگاه آزادی! + عکس

به گزارش "ورزش سه"، دوستان و رفیقان علی انصاریان و مهرداد میناوند برای یادبود و زنده نگه داشتن خاطره این دو عزیز که به دلیل ابتلا به کرونا از دنیا رفته اند، روز گذشته در دیداری نمادین دور هم جمع شدند و در یک بازی 80 دقیقه ای یادآور خاطرات نسل های طلایی فوتبال ایران بودند.

در دیدار روز گذشته که می توان گفت اکثریت قریب به اتفاق ستاره های دوران اوج فوتبال ایران در آن حضور داشتند، صحنه جدال اسطوره های فوتبال ایران درون زمین چمن استادیوم آزادی بودیم که یکی از آنها، تلاش حسین کاظمی برای بازپس گیری توپ از علیرضا منصوریان بود که البته کاظمی در این راه ناکام بود.

حسین کاظمی و علیرضا منصوریان که در دوران بازیگری هم تیمی بودند و یادآور خاطرات استقلال طلایی دهه هشتاد هستند، اکنون در کسوت دو فوتبالیست قدیمی به جدال با هم پرداختند که فرار تند و تیز منصوریان باعث شد او هافبک دفاعی طلایی سالهای گذشته استقلال که روزگاری شاه ماهی نقل و انتقالات ایران بود را پشت سر بگذارد. عکسی که استقلالی ها را به یاد قهرمانی های گذشته آنها در لیگ برتر و جام حذفی سالهای گذشته می اندازد.

روح امباپه در ورزشگاه آزادی! + عکس4

روح امباپه در ورزشگاه آزادی! + عکس10

روح امباپه در ورزشگاه آزادی! + عکس10

منبع ورزش 3