شوت زیبا کریم باقری؛ به یاد روز های تاریخی!

22:09 - 1399/11/28
کریمی باقری در دقیقه 29 شوت بسیار زیبایی به سمت دروازه روانه کرد که با این حرکت به نوعی یاد و خاطره دوران جوانی خود را زنده کرد.
شوت زیبا کریم باقری؛ به یاد روز های تاریخی!

به گزارش ورزش سه؛ در حالی که تیم منتخب سرخابی با توجه به میانگین سنی پایین تر بازیکنانش در بخش قابل توجهی از دقایق بازی یادبود امروز، توپ و میدان را در اختیار دارد، تک حرکت های فردی ستاره های 98 در دقایقی از کار باعث بالا رفتن جذابیت بازی شده است.

یکی از این صحنه های جذاب، شوت دیدنی کریم باقری از پشت محوطه جریمه بود. دقایقی بعد از اینکه تیم منتخب سرخابی با گل های کریمی و کاظمیان از تیم منتخب 98 پیش افتاد، کریم باقری (دقیقه 29) پس از دریافت یک پاس بلند، به یاد روزهای جوانی اش، با شوتی سرکش و دیدنی دروازه میرزاپور را هدف قرار داد که این ضربه با برخورد به تیرک افقی دروازه، گل نشد.

شوت زیبا کریم باقری؛ به یاد روز های تاریخی!17

این شوت کریم باقری، فوتبالدوستان را به یاد گل های خاطره‌انگیز او در دوران بازی اش انداخت. از مهمترین این گل ها می توانیم به گل کریم از فاصله 40 متری به کره جنوبی در جام ملت های آسیا 2000، گل زیبای او از پشت محوطه جریمه به امارات در پلی آف جام جهانی 2002 و گلی که باقری با پیراهن پرسپولیس به استقلال زد و طلسم تساوی های دربی را شکست، اشاره کنیم.

شوت زیبا کریم باقری؛ به یاد روز های تاریخی!8

منبع ورزش 3