مقصد بعدی ستاره بایرن؛ رئال مادرید

21:37 - 1399/11/28
خبرنگار معتبر ایتالیایی از مقصد بعدی دیوید آلابا ستاره اتریشی بایرن مونیخ پرده برداشت.
مقصد بعدی ستاره بایرن؛ رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش مشخص شده بود که ستاره اتریشی بایرن مونیخ بعد از مدت ها حضور در این تیم و رسیدن به تمام افتخارات ممکن با باواریایی ها تصمیم به جدایی گرفته و قصد دارد چالش جدید خود را در خارج از فوتبال آلمان تجربه کند.

در همین ارتباط ساعاتی پیش داوید آلابا در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت و به شکل رسمی اعلام کرد که در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا خواهد شد. او گفت: " من شخصاً تصمیم گرفتم بعد از این فصل چیز جدیدی را امتحان کرده و باشگاه را ترک کنم. این تصمیم آسانی نبود. من 13 سال اینجا بودم و این باشگاه برای من بسیار مهم است."

مقصد بعدی ستاره بایرن؛ رئال مادرید2

از طرفی در ماه های اخیر گفته شد که رئال مادرید محتمل ترین گزینه برای آینده ستاره اتریشی خواهد بود اما در عین حال غول های حاضر در لیگ برتر انگلیس نیز تمایل زیادی به جذب این بازیکن دارند. در همین ارتباط جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مطرح و معتبر ایتالیایی گزارش جدیدی را درباره داوید آلابا منتشر کرده و مدعی شده که به زودی حضور مدافع 28 ساله در سانتیاگو برنابئو رنگ و بوی رسمی به خود خواهد گرفت. دی مارتزیو همچنین اعلام کرد که قرارداد آلابا با رئال مادرید چهار ساله است و او سالانه 10 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.

منبع ورزش 3