تمجید پپ گواردیولا از یورگن کلوپ به سبکی متفاوت!

21:29 - 1399/11/28
پپ گواردیولا در اقدامی بی سابقه به تمجید از سرمربی لیورپول پرداخت.
تمجید پپ گواردیولا از یورگن کلوپ به سبکی متفاوت!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته های اخیر دچار افت محسوسی شده و شکست های متوالی را پذیرفته است. اما بسیاری هنوز به توانایی های یورگن کلوپ صحه می گذارند و حالا پپ گواردیولا در نشست خبری دیدار مقابل اورتون مدعی شد سرمربی لیورپول فوتبال را برای هواداران جذاب کرده است.

نتایج اخیر یورگن کلوپ و لیورپول: "این همه احساس همدردی در جهان فوتبال فوق العاده است. من بارها و بارها، فصل گذشته و فصول قبل هنگام حضور در آلمان گفته ام که فلسفه یورگن کلوپ فوتبال را برای همه تماشاگران جذاب می کند. او همیشه برای هواداران فوتبال در جهان لحظات شیرینی ساخته و در این شکی نیست. همه ما لحظات خوب و لحظات بدی داریم، هیچ سرمربی و باشگاهی نمی تواند همیشه و در فصل های مختلف پیروز شود.

تمجید پپ گواردیولا از یورگن کلوپ به سبکی متفاوت!6

این روند خسته کننده خواهد بود و بعضی اوقات شما باید ببازید تا متوجه چیزهای جدید شوید. من شخصا در مورد خودم صحبت می کنم و این را در مورد همکارانم نمی گویم. گاهی اوقات خوب است که ببازیم تا بفهمیم همه چیز چقدر سخت است. وقتی دوباره بازگشته و برنده می شوید اعتبار بیشتری کسب می کنید. اینگونه از کاری که انجام داده اید رضایت بیشتری خواهید داشت."

دیدار مقابل اورتون در لیگ برتر: "اورتون همیشه یکی از بزرگترین تیم های انگلیس بوده و عملکرد این تیم این فصل بسیار بهتر از فصول گذشته است. طبیعی است، زیرا حالا کارلو آنچلوتی بازیکنانش و باشگاه را بهتر می شناسد. مثل همه تیم ها مانند منچسترسیتی، آنها نیز فراز و نشیب هایی دارند که این طبیعی است. "

دیدار هفته بعد برابر گلادباخ در لیگ قهرمانان: "فصل گذشته ما با رئال در مادرید با حضور تماشاگران و سپس در خانه بدون تماشاگر بازی کردیم. فکر می کنم گلادباخ جمعه در بوندسلیگا بازی می کنند و ما یکشنبه به میدان می رویم. دوست داشتم در گلادباخ بازی کنیم و درک اینکه چرا ما نمی توانیم به آلمان پرواز کنیم، اما می توانیم به بوداپست سفر کنیم دشوار است. چرا رفتن به یک کشور مجاز اما به کشور دیگر مجاز نیست. اما شرایط جهان اینگونه است."

منبع ورزش 3