واکنش شکوری به حواشی اخیر بودجه مالی باشگاه پرسپولیس

11:51 - 1399/11/28
ابراهیم شکوری انتقادات علیه بودجه مالی باشگاه پرسپولیس را ناپسند دانست و اذعان داشت که علی رغم مشکلات مالی، این باشگاه توانسته است مطالبات بازیکنان خارجی را پرداخت کند.
واکنش شکوری به حواشی اخیر بودجه مالی باشگاه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس یکی از حاضران در مراسم امروز کمیته ملی المپیک برای رونمایی تندیس 6 قهرمان المپیکی بود و با حضور در جمع خبرنگاران درباره این مراسم و همچنین امور مربوط به پرسپولیس به صحبت پرداخت.

امیدوارم تقدیر از قهرمانان ادامه دار باشد از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش جای تقدیر دارد که چنین مراسم هایی را برگزار می کنند و به زحمات قهرمانان ملی توجه می کنند. امیدوارم چنین مراسم هایی ادامه دار باشد و ما بتوانیم از قهرمانان ملی ایران تقدیر شایسته ای را به عمل آوریم.

ترابی اولین خرید از لیست گل محمدی بود آقای گل محمدی یک لیست ورودی به ما دادند و مهدی ترابی اولین خرید ما بود که طبق آن جذب شد. امیدواریم بر اساس این لیست بتوانیم خریدهای بعدی را هم انجام دهیم. سعی می کنیم بر اساس نیاز تیم و نظر کادرفنی اقدامات لازم را انجام دهیم. راجع به نفر خاصی حرف نمی زنیم و هر زمان جذب بازیکنی قطعی شد، مثل ترابی برای آن کنفرانس خبری می گذاریم.

از جزییات جلسه مدیریت با حسینی خبر ندارم جلسه ای که بین ریاست هیات مدیره، مدیرعامل و سیدجلال حسینی کاپیتان تیم بوده و من خیلی در جریان جزییات این جلسه نیستم. بهتر است از خود دوستان بپرسید.

واکنش شکوری به حواشی اخیر بودجه مالی باشگاه پرسپولیس2

315 هزار یورو به حساب بودیمیر نشسته است خدا را شکر توانستیم مبلغ مورد نظر بودیمیر که رای فیفا را داشت و اگر پرداخت نمی شد پنجره نقل و انتقالاتی بسته می شد را در کمال آرامش به حساب ایشان واریز کنیم. یک مقدار مسائل و مشکلات بانکی وجود دارد تا پول به حساب او بنشیند. همانطور که دیدید اول بحث 60 هزار تا بود و بعد 50 هزار تا مطرح شد. تا الان ما 315 هزار یورو توانستیم پرداخت قطعی کنیم. وکیل بودیمیر و خود فیفا تاییدیه قطعی را به ما دادند. فکر می کنم مابقی مبلغ هم طی روزهای آینده به حساب ایشان خواهد نشست و ما از این پرونده بزرگ و بسیار سنگین رهایی پیدا می کنیم. باشگاه با کمک هواداران، بازیکنان، پرسنل باشگاه و بقیه توانست این کار را انجام دهد. باید از خانواده بزرگ پرسپولیس تشکر کنیم که در این شرایط باشگاه را درک کردند. اگر درک بازیکنان و مربیان و هواداران نباشد، مطمئن این اتفاق نخواهد افتاد.

برایم سوال است بقیه تیم ها چگونه امرار معاش می کنند! اولویت برای ما و هواداران این بود که پرونده بودیمیر را حل کنیم. مبلغ بسیار زیادی بود و تامین آن خیلی دشوار بود. باید راههای درآمدزایی جدیدی را هم انشاله باز کنیم تا باشگاه پرسپولیس از این مشکلات خلاص شود. پرسپولیس و استقلال هیچ ردیف بودجه ای از سوی دولت برایشان دیده نشده و اینکه سایر باشگاهها چگونه امرار معاش می کنند، برای ما هم سوال است. پرسپولیس 4 دوره قهرمان لیگ شده و دو دوره در فینال آسیا هست، ما تعجب می کنیم که بقیه تیم ها چطور دارند امور خود را می گذرانند! امیدواریم نگاهی که به سایر تیم ها هست، به پرسپولیس هم باشد. اگر واقعا قرار نیست بودجه دولتی داده شود، برای همه تیم ها باشد. اگر قرار است بودجه ای هزینه شود، باشگاه پرسپولیس با هوادار 40، 50 میلیونی در ایران و هواداران میلیونی در سطح جهان باید در اولویت قرار داشته باشد. بحث پرسپولیس فقط ورزشی نیست؛ ما یک کار ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انجام می دهیم. تیم ما با یک آرامش جلو می رود و جایگاهمان هم خوب است. کل عوامل باشگاه با هم هماهنگ هستند و همه تلاش خود را می کنیم که پرسپولیس را در اوج نگه داریم. ما درباره خانواده پرسپولیس حرف می زنیم.

بعدا درباره منبع تامین بدهی به بودیمیر حرف می زنیم در حال حاضر با شرایطی که ما داریم، اولویت برای هوادار ما این است که این پرونده بسته شود و مشکلی برای باشگاه به وجود نیاورد. در روزهای آینده و بعد از اینکه از این پرونده هایی که به ما به ارث رسیده، گذر کردیم؛ درباره اینکه چگونه و از کجا مبالغ را تامین کردیم، صحبت می کنیم.

کاملا آماده میزبانی لیگ قهرمانان هستیم در رابطه با بحث میزبانی لیگ قهرمانان آسیا، باید بگویم با توجه به تجربه خوب پرسپولیس در فینال سال 2018 و برگزاری خوب آن مسابقه و تقدیر AFC و همچنین سمت قبلی که من در فدراسیون فوتبال داشتم و در یک سال 5 میزبانی داشتیم و 5 بار مورد تقدیر دبیرکل AFC قرار گرفتیم، ما با بررسی شرایط میزبانی درخواست خود را ارسال کردیم. ما شرایط میزبانی را داریم؛ چه از نظر فنی و چه ساختاری. اینکه میزبانی را به ما بدهند یا ندهند، بستگی به AFC دارد. امیدواریم AFC هم یک تصمیم مناسب بگیرد. اگر میزبانی به ما برسد، به بهترین شکل آن را انجام می دهیم.

منبع ورزش 3