باشگاه رئال مادرید شبیه به یک بیمارستان شده است!

10:46 - 1399/11/28
بحران مصدومیت های تیم رئال مادرید تمامی ندارد و هر بازی تعدادی از بازیکنان تیم دچار مصدومیت می شوند.
باشگاه رئال مادرید شبیه به یک بیمارستان شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان رئال مادرید در این فصل در مجموع تا به حال 40 مصدومیت مختلف را تجربه کرده اند. مشکلی که در هفته های اخیر برای زیدان چند برابر شده و به دلیل این اتفاق عجیب، زیزو گاهی حتی برای انتخاب 11 بازیکن اصلی نیز دچار مشکل می شود. در مسابقه قبلی مقابل والنسیا رئال مادرید فقط 15 بازیکن در تیم اصلی در اختیار داشت. زیدان بعد از این دیدار ضمن ابراز نگرانی گفت: "بسیاری از آسیب ها فقط به دلیل بدشانسی نیست و ما نگران هستیم."

باشگاه رئال مادرید شبیه به یک بیمارستان شده است!15

حالا بحران مصدومیت در حال حاضر مسئله اصلی در اردوی رئال مادرید است: 40 مورد آسیب دیدگی و 20 بازیکن مصدوم. در واقع فقط آندری لونین، کاسمیرو، فرلان مندی و وینیسیوس جونیور در این فصل مصدوم نشده اند.

رئال مادرید با 9 مصدوم برابر هوئسکا، هشت مصدوم مقابل ختافه و هفت نفر غایب در دیدار مقابل والنسیا به میدان رفت. این وضعیت اضطراری که برای بازی بعدی برابر وایادولید ادامه خواهد داشت و حالا دنی کارواخال به لیست طولانی سرخیو راموس، ادن هازارد، رودریگو، فدریکو والورده، ادر میلیتائو، آلوار اودریوزولا و مارسلو اضافه شده است.

رئال مادرید بیشترین مصدومیت را در بین 20 تیم لالیگایی متحمل شده است. هنگام بررسی شرایط رقبای مستقیم آنها در مسیر قهرمانی در لیگ متوجه می شویم رئال 25 مصدوم بیشتر از اتلتیکو، 15 آسیب دیده بیشتر از بارسلونا و 22 تا بیشتر از سویا داشته است. حالا و در حساس ترین مقط فصل برای رئال مادرید، شرایط برای زیدان خارج از کنترل شده است و کار روز به روز دشوارتر می شود.

منبع ورزش 3