تمجدید ستاره برزیلی پاریس از سبک بازی بارسلونا

10:34 - 1399/11/28
مارکینیوش مدافع برزیلی تیم پاریس معتقد است که بارسلونا تحت هر شرایطی تیم قدرتمندی است و همیشه برای حریفان خطرساز است.
تمجدید ستاره برزیلی پاریس از سبک بازی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، مارکینیوش یکی از بازیکنان پاری سن ژرمن در جریان آن شکست عجیبی و تاریخی 1-6 در سال 2017 در استادیوم نوکمپ بود و حالا بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای جبران آن نتیجه دارند. مارکینیوش مدعی شد بارسلونا همیشه بارسلونا و تیمی مملو از ستاره است و پیش بینی تیم صعود کننده از این مرحله دشوار خواهد بود.

تمجدید ستاره برزیلی پاریس از سبک بازی بارسلونا12

مارکینیوش گفت: "تقابل پاری سن ژرمن در مقابل بارسلونا یک بازی بسیار بسیار مهم در لیگ قهرمانان است. در برابر حریف بزرگی بازی داریم و که همه بازیکنان آرزو دارند در چنین مسابقاتی بازی کنند. ما می دانیم که بازی کردن در استادیوم نیوکمپ در برابر بارسا بسیار دشوار است، بنابراین شما باید شخصیت و نگرش مناسبی داشته باشید تا با پیروزی به خانه بازگردید. به نظر من در حال حاضر تعیین کردن شانس اول صعود برای این مسابقه و تقابل بین پاری سن ژرمن و بارسلونا بسیار دشوار است.

من فکر می کنم نتیجه به شدت بستگی به نگرش و استراتژی های اعمال شده از سوی کادر فنی دارد. موارد زیادی در زمین مسلبقه رقم می خورد. اما نباید فراموش کرد که بارسلونا همیشه بارسلونا است. آنها بازیکنان بزرگی در اختیار داشته و در خانه بازی کردیم. ما هم نقاط قوت خود و بازیکنان بزرگی داریم. یک مسابقه بزرگ پیش روی ما خواهد بود."

منبع ورزش 3