آماری فوق العاده از هافبک آلمانی سیتی

10:27 - 1399/11/28
گوندوگان هافبک آلمانی منچسترسیتی این روز ها در تیم خود می درخشد و تقریبا هر بازی گلزنی می کند.
آماری فوق العاده از هافبک آلمانی سیتی

به گزارش "ورزش سه"، ملی‌پوش آلمانی این روزها بهترین فرم خود را در منچستر سیتی و زیر نظر پپ گواردیولا تجربه می کند. درخشش ایلکای گوندوگان طی هفته‌های اخیر یکی از مهم ترین دلایل صدرنشینی سیتیزن ها بوده است. ستاره آلمانی مخصوصاً در دو بازی اخیر تیمش مقابل تیم‌های لیورپول و تاتنهام عملکرد خیره کننده ای داشت تا نشان دهد که در چه فرم فوق‌العاده‌ای به سر می برد.

آماری فوق العاده از هافبک آلمانی سیتی 19

هافبک 30 ساله آلمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تا به اینجا 18 بازی برای منچسترسیتی انجام داده و آمار 11 گل و یک پاس گل را از خود به ثبت رسانده است. با این حال آغاز درخشش ایلکای گوندوگان با شروع سال نو میلادی رخ داد؛ جایی که او ستاره اول تیم پپ گواردیولا بوده است.

آمار جالب و حیرت انگیز درباره ستاره آلمانی منچسترسیتی به این موضوع برمی‌گردد که او در سال 2021 از 14 تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس بیشتر گلزنی کرده است. او همچنین در مقطع کنونی بهترین گلزن پنج لیگ معتبر اروپایی در سال 2021 محسوب می شود؛ موضوعی که باعث شده او بهترین دوران فوتبال خود طی سال های گذشته را پشت سر بگذارد و پپ گواردیولا برای موفقیت در این فصل حساب ویژه ای رویش باز کند.

آماری فوق العاده از هافبک آلمانی سیتی 16

منبع ورزش 3