درخواست یوفا از لیورپول؛ بازی برگشت در زمین بی طرف

10:15 - 1399/11/28
یوفا به باشگاه لیورپول اعلام کرده است که بازی برگشت این تیم با لایپزیش باید در زمین بی طرف برگزار شود.
درخواست یوفا از لیورپول؛ بازی برگشت در زمین بی طرف

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا از مدت ها قبل به یک معضل بزرگ در دنیا تبدیل شده و فوتبال را هم تحت تاثیر خود قرار داده است؛ مدت زمان زیادی است که مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و هنوز مشخص نیست که این وضع تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

از طرف دیگر شیوع گسترده ویروس جهش یافته کرونا در بریتانیا باعث شده که اختلال بزرگی در برگزاری رقابت های اروپایی ایجاد شود و بسیاری از تیم‌ها مجبور باشند مسابقات خود را مقابل تیم های انگلیسی و در زمین های بی طرف انجام دهند.

درخواست یوفا از لیورپول؛ بازی برگشت در زمین بی طرف15

آلمان یکی از کشورهایی محسوب شود که قوانین سفت و سختی در رابطه با قرنطینه اتخاذ کرده و هر فردی که از انگلیس به این کشور سفر کند مجبور است بعد از بازگشت دوهفته قرنطینه شود؛ در همین رابطه کیکر مدعی شده که این موضوع به یک دردسر جدید برای دیدار برگشت بین دو تیم لایپزیش و لیورپول تبدیل شده است.

مسابقه رفت دو تیم قرار بود در کشور آلمان و به میزبانی لایپزیش برگزار شود اما همین قوانین سختگیرانه‌ قرنطینه باعث شد که بازی به زمین بی طرف تغییر مکان دهد. اکنون در همین ارتباط کیکر گزارش داده به دلیل اینکه در صورت حضور لایپزیش در انگلیس برای بازی برگشت، این تیم مجبور خواهد بود دو هفته در آلمان قرنطینه شود و نمی‌تواند بازی‌های بوندسلیگایی خود را برگزار کند و از طرف دیگر در پیش بودن مسابقات ملی و عدم فرصت باشگاه آلمانی برای برگزاری مسابقات به تعویق افتاده باعث شده که یوفا از باشگاه لیورپول درخواست کند که به دنبال انتخاب یک زمین بی طرف برای مسابقه برگشت باشد.

درخواست یوفا از لیورپول؛ بازی برگشت در زمین بی طرف0

گفتنی است کیکر در ادامه مدعی شده در صورت عدم برگزاری مسابقه برگشت در آنفیلد باشگاه لایپزیش مجبور خواهد بود 300 هزار یورو بابت جریمه به لیورپول پرداخت کند.

منبع ورزش 3