واکنش متفاوت کاپیتان لیورپول به حواشی اخیر

10:10 - 1399/11/28
جردن هندرسون کاپیتان لیورپول نسبت به حواشی اخیر باشگاه و جدایی احتمالی یورگن کلوپ واکنش خاصی نشان داد.
واکنش متفاوت کاپیتان لیورپول به حواشی اخیر

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته و بعد از شکست ابتدای هفته لیورپول برابر لسترسیتی، شایعات عجیبی به گوش رسید. از احتمال جدایی یورگن کلوپ بعد از کسب نتایج ضعیف لیورپول گرفته تا اختلاف به وجود آمده در رختکن این تیم پس از شکست مقابل لسترسیتی؛ موضوعی که اکنون کاپیتان قرمزها پیش از جدال حساس این تیم مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا به آن واکنش نشان داده است.

واکنش متفاوت کاپیتان لیورپول به حواشی اخیر3

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول، درباره این شایعات گفت: " فکر نمی‌کنم که حتی لازم باشد درباره چنین چیزی اظهار نظر کنم. شخصی پشت کیبورد نشسته و در مورد سرمربی و رختکن شایعه سازی می کند. نیازی نیست من چیزی بگویم. یکی از آنها درباره درگیری رابو و آلی(رابرتسون و آلیسون) مطلبی نوشته بود که واقعاً بامزه و جالب بود. چنین مسائلی اصلا درست نیستند."

انتقادات از خرید جدید لیورپول یعنی تیاگو آلکانتارا: " از زمان حضور در این باشگاه او عملکرد فوق العاده ای داشته است. تیاگو بازیکنی در کلاس جهانی محسوب می شود. او در خارج از زمین نیز شخصیت بسیار خوبی دارد و در واقع یک فرد عالی به جمع ما اضافه شده است. تیاگو به خوبی با ما هماهنگ شده و می توان گفت که او بیشتر از همه ما لایپزیش را می شناسد."

واکنش متفاوت کاپیتان لیورپول به حواشی اخیر5

منبع ورزش 3