ماجرای تماس مخفیانه نیمار با فوق ستاره آرژانتینی

10:07 - 1399/11/28
شنیده ها حاکی از آن است که نیمار ستاره برزیلی پاریس پیش از دیدار حساس با بارسلونا با مسی تماس مخفیانه داشته است.
ماجرای تماس مخفیانه نیمار با فوق ستاره آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، نیمار به خوبی می داند در این شرایط دشوار مالی بعد از شیوع ویروس کرونا، خبری از پیشنهاد تابستانی بارسلونا برای خرید او نخواهد بود و او چاره ای جز ماندن در پاری سن ژرمن ندارد. اما ستاره 28 ساله برزیلی چندی قبل ابراز امیدواری کرد فصل بعد دوباره در کنار لیونل مسی بازی کند و در این ماه ها نیز اخبار فراوانی در مورد احتمال انتقال کاپیتان بارسلونا به پاریس شنیده شده است.

اما نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد نیمار چند روز قبل با لیونل مسی تماس گرفته و قصد داشته او را برای انتقال به پاری سن ژرمن راضی کند. نیمار در این مکالمه به مسی در مورد زیبایی های شهر پاریس و لذت زندگی در پایتخت فرانسه، شرایط مساعد باشگاه پی اس جی و محاسن این انتقال احتمالی به او توضیحاتی ارائه داده است.

ماجرای تماس مخفیانه نیمار با فوق ستاره آرژانتینی14

این در حالسیت که فردا شب دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و در بازی رفت به مصاف یکدیگر می روند و از همین حالا حساسیت ها حول محور لیونل مسی به اوج رسیده است.

هواداران و کادر فنی بارسلونا به شدت از ارکان باشگاه پاری سن ژرمن به علت مصاحبه در مورد لیونل مسی در هفته های اخیر ابراز گله کرده اند و باشگاه فرانسوی نیز به دنبال انتقام حذف عجیب برابر بارسا در سال 2017 است. اگرچه لیونل مسی و نیمار رابطه بسیار خوب و دوستانه ای با یکدیگر دارند، اما ستاره برزیلی به علت مصدومیت در این دیدار غایب بوده و مسابقه رفت پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا را از دست می دهد.

منبع ورزش 3