سرمربی جدید دورتموند مشخص شد

20:55 - 1399/11/27
سرمربی فعلی بورسیا موشنگلادباخ فصل آینده هدایت زنبور ها را برعهده خواهد داشت.
سرمربی جدید دورتموند مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که بعد از کسب نتایج ضعیف لوسین فاوره در دورتموند، باشگاه آلمانی تصمیم به قطع همکاری با او گرفت. با این حال دورتموند تصمیم گرفت که ادین ترزیچ دستیار فاوره را به شکل موقت روی نیمکت خود بنشاند.

سرمربی جدید دورتموند مشخص شد0

ادین ترزیچ شروع امیدوار کننده ای در دورتموند داشت و چند نتیجه امیدوار کننده با این تیم کسب کرد. با این وجود زنبورها طی هفته های گذشته اصلاً نتایج خوبی کسب نکرده اند و اکنون در رده ششم جدول قرار گرفته اند؛ موضوعی که باعث شده حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط دورتموند نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

طی هفته های اخیر شایعات زیادی در رابطه با سرمربی آینده دورتموند مطرح و از چند گزینه نام برده شد اما نهایتاً لحظاتی پیش باشگاه مونشن‌گلادباخ تایید کرد که مارکو رز، سرمربی آلمانی در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و هدایت زنبورها را برعهده خواهد گرفت.

سرمربی جدید دورتموند مشخص شد7

گفتنی است مارکو روزه تا به اینجای فصل نتایج نسبتا خوبی با مونشن‌گلادباخ کسب کرده و این تیم در رده هفتم جدول بوندسلیگا قرار دارد. از طرف دیگر او موفق شده تیمش را به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند و در این مرحله با منچسترسیتی رقابت خواهند کرد.

مارکو روزه کار خود را در مربیگری به شکل حرفه ای از سال 2017 و با هدایت باشگاه اتریشی سالزبورگ آغاز کرد. او بعد از پشت سر دوران موفق در سالزبورگ، تابستان 2019 از این تیم جدا شد و چالش جدی خود را در بوندسلیگا با قبول سرمربیگری مونشن‌گلادباخ شروع کرد.

این مرد آلمانی بعد از پشت سر گذاشتن تنها دو فصل در گلادباخ هدایت یکی از غول‌های فوتبال آلمان را برعهده خواهد گرفت و قطعاً انگیزه زیادی برای موفقیت در جمع زنبورها خواهد داشت.

منبع ورزش 3