تمجید ویژه سرمربی آرسنال از اوبامیانگ

20:05 - 1399/11/27
اوبامیانگ در دیدار دیشب برابر لیدز یونایتد هتریک کرد و عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت که آرتتا سرمربی آرسنال به تمجدید از وی پرداخت.
تمجید ویژه سرمربی آرسنال از اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال موفق شد با آتش بازی پیر امریک اوبامیانگ و هت تریک این بازیکن، 4-2 لیدز را شکست دهد.

آرتتا معتقد است که اوبامیانگ پس از پشت سر گذاشتن مشکلات فصل گذشته و همچنین یک دوران سخت به خاطرات مشکلات شخصی، بالاخره به حالت نرمال و عادی خود بازگشته است.

اوبامیانگ در چهار بازی گذشته خود در لیگ برتر پنج گل به ثمر رسانده است، بیش از تعدادی که در 16 بازی قبل از اینها به ثمر رسانده بود.

تمجید ویژه سرمربی آرسنال از اوبامیانگ19

سرمربی آرسنال معتقد است که این مهاجم 31 ساله هم در زمین تمرین و هم در بازی نشان داده است که به بهترین فرم خود رسیده و در ادامه نقشی کلیدی در موفقیت توپچی ها خواهد داشت.

آرتتا گفت: "به نظرم امروز محشر بود. او هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرد و به حالت عادی بازگشته است. در تمرینات واقعا متعهد و مشتاق به نظر می رسد. امروز هم یک نمایش عالی داشت، نه فقط به خاطر گل هایی که زد، بلکه همچنین به خاطر میزان فشار بسیار زیادی که روی تک تک مدافعین لیدز گذاشت.

تمجید ویژه سرمربی آرسنال از اوبامیانگ17

خیلی برای او خوشحالم. او لیاقتش را داشت. ما می دانیم که بخش بزرگی از موفقیت مان در آینده به اینکه اوبا در آمادگی کامل باشد و تا جایی که می تواند گل بزند، بستگی دارد.

واضح است که اگر او در چنین فرمی باشد، ما به پیروزی در مسابقات نزدیک تر می شویم.

ما نمی توانیم تنها به او تکیه کنیم اما او بخش بزرگی از پازل ما است و امروز می شد دید که وقتی او روی فرم است و آتش می کند، بازیکنی است که خیلی سخت می شود مقابل او بازی کرد."

منبع ورزش 3