کمک داور ویدیوئی اینبار علیه شیاطین سرخ!

14:05 - 1399/11/27
مگوایر کاپیتان منچستریونایتد معتقد است که داور مسابقه باید در دیدار برابر وست برومویچ یک پنالتی به سود تیمش اعلام میکرده است.
کمک داور ویدیوئی اینبار علیه شیاطین سرخ!

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، پس از اینکه VAR نظر داور بازی را در اعلام ضربه پنالتی تغییر داد، بسیار عصبانی و خشمگین بود. در دقیقه 62 مدافع وست بروم درون محوطه جریمه روی هری مگوایر مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما بعد از مراجعه به VAR این پنالتی پس گرفته شد.

کمک داور ویدیوئی اینبار علیه شیاطین سرخ!13

مگوایر گفت: "ما موقعیت های زیادی به وجود آوردیم، آنقدر زیاد که برای پیروزی در این بازی کافی بود. با گلی که در دقایق ابتدایی خوردیم بازی برای ما خیلی سخت بود.

ما در نیمه آنها بازی کردیم. می توانیم کارهایی بیش از این انجام دهیم و پیشرفت کنیم، اما واقعا مایوس کننده است. بازی برابر تیمی که در عمق دفاع می کند کار سختی بود. در نیمه دوم ما با سرعت خیلی خوبی بازی کردیم.

من واقعا مطمئن بودم که پنالتی است. نمی دانم چرا اصلا داور را فرستادند تا صحنه را دوباره ببیند.

کمک داور ویدیوئی اینبار علیه شیاطین سرخ!17

من جلوتر از مدافع و سمت دروازه بودم، شانه من را لمس کرد، مرا عقب کشید و بعد ضربه ای به پاشنه پایم نیز حس کردم. برخورد کوچکی بود اما پنالتی بود. مخصوصا بعد از اینکه داور نقطه پنالتی را نشان می دهد شما فکر می کنید که دیگ امکان ندارد که از تصمیمش برگردد.

من خیلی مطمئن بودم که پنالتی را به ما می دهند، اما بهنظر می رسد دراین مقطع همه تصمیات علیه ما هستند. ما نمیتوانیم به VAR تکیه کنیم، ما غرغرمان را می کنیم و بعد باید پیشرفت کنیم."

گرم سونس و گری نویل، کارشناسان شبکه اسکای هر دو معتقد بودند که هری مگوایر تمارض کرده و نویل معتقد بود که او در آفساید هم قرار داشت.

منبع ورزش 3