شانس بالای تیم های ایرانی برای میزبانی بازی های آسیایی

13:25 - 1399/11/27
بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باتوجه به شیوع ویروس کرونا دستخوش تغییراتی شده است و این احتمال وجود دارد که بعضی از بازی ها در ایران برگزار شود.
شانس بالای تیم های ایرانی برای میزبانی بازی های آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ایرانی حاضر در این بازی هم درخواست میزبانی داده اند؛ حالا این سوال مطرح است آیا با درخواست میزبانی تیم های ایرانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا موافقیت خواهد شد یا نه؟

سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات در پاسخ به این سوال می گوید: بخشی از این موضوع به شرایط و قوانین داخلی هر کشور بازمی‌گردد. براساس نوع برخورد با پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی میزبان را تعیین می‌کنند. باید استانداردهای خاصی فرای استانداردهایی که فیفا و AFC منتشر کرده اند، در نظر گرفته شود.

ما موظف به اجرای پروتکل‌های بهداشتی منتشر شده از سوی فیفا هستیم اما باید قوانین داخلی را هم در نظر گرفت. منطقی‌اش این است به یک تا دو تیم ایرانی میزبانی بدهند. تیم‌های ما باید زمین مسابقه، زمین تمرین، هتل‌ها و سایر شرایط خود برای میزبانی را اعلام کنند. طبق دستورالعملی که از سوی AFC منتشر شده باشگاه‌ها مدارک خود را ثبت کرده‌اند. در نهایت باید دید این اطلاعات تا چه اندازه قوی بوده و آنها موفق خواهند شد.

منبع ورزش 3